חדר הלידה נקרא על שם הרופאה שנפטרה

דוקטור עדי רן-כהן ז"ל, תושבת אשדוד לשעבר, הלכה לעולמה בדמי ימיה, לאחר שנאבקה כשנתיים במחלת הסרטן. בזמן מבצע "צוק איתן", כאשר התמחתה בבית החולים "ברזילי", היא ייצגה את בית החולים, והסבירה בראיונות כיצד נראית העבודה בזמן מלחמה. במלאת 30 לפטירתה נחנך מחדש חדר הלידה בבית החולים, ונקרא על שמה של הרופאה האהובה.
חדר הלידה נקרא על שם הרופאה שנפטרה
ד"ר עדי רן-כהן ז"ל

דוקטור עדי רן-כהן (38) ז"ל, תושבת אשדוד לשעבר, שהתמחתה ברפואת נשים ומיילדות התפרסמה כאשר ייצגה את בית החולים "ברזילי" בזמן "צוק איתן". היא תפקדה כשגרירה של בית החולים, והסבירה בראיונות כיצד נראית העבודה בזמן מלחמה. לפני כשנתיים, חצי שנה לאחר סיום מבצע "צוק איתן", חלתה עדי בסרטן. בחודש שעבר היא הלכה לעולמה והותירה אחריה בעל, משה, וארבעה ילדים קטנים. בטקס מרגש שהתקיים ביום חמישי שעבר, במלאת 30 לפטירתה של ד"ר רן-כהן, נחנך מחדש חדר הלידה בבית החולים, ונקרא על שמה.

עד לפני שנים ספורות, התגוררו עדי ז"ל ובעלה עם ילדיהם באשדוד. במהלך מבצע "צוק איתן" היא הייתה בשלב ההתמחות, אך כאשר קיבלה תפקיד בכיר בבית החולים "ברזילי", הם עברו לאשקלון לגור בסמיכות למשפחתה. "עדי הייתה ממש אשת חיל שגם הספיקה להביא ארבעה ילדים לעולם, וגם עשתה קריירה כרופאה גניקולוגית", אמר בעלה משה לתקשורת, "היא גם הייתה אמנית שהביאה את המהות שלה, שזה היריון ולידה, כל הזמן לידי ביטוי".

הטקס התקיים בנוכחות בעלה וארבעת ילדיה, בני משפחתה, חבריה, מטופליה ועובדים רבים מבית החולים. בטקס אף נכח הרב ניר בן ארצי, אשר ליווה את ד"ר רן- כהן במשך כל תקופת מחלתה, והגיע יחד עם רעייתו ובנו.

"עדי אהבה מאוד את המקצוע וראתה בו ייעוד", אמר מנהל בית החולים ד"ר חזי לוי, "כולנו זוכרים כיצד היא התראיינה בעיצומו של מבצע 'צוק איתן' ועמדה על הנס של הבאת חיים חדשים בחדר הלידה כשבחוץ משתולל טירוף הטילים. למרבה הצער, עדי חלתה במחלה חשוכת מרפא ונפטרה, והיא בת 38 בלבד במותה. ההודעה על מותה של עדי היכתה בהלם נשים רבות שהיו מטופלות שלה והעידו על מסירותה ורגישותה אליהן".

מהנהלת המרכז הרפואי ברזילי נמסר כי "עדי רן-כהן היא מהרופאות המקצועיות והמסורות ביותר שידענו. התכנסנו להוקיר את זכרה, והנהלת בית החולים החליטה לקרוא על שמה את חדרי הלידה בבית החולים ובכך להנציח את שמה בתחום שהיא כל כך אהבה והשקיעה בכך". הטקס ננעל בהסרת הלוט מעל פסלון ותמונתה של ד"ר רן-כהן, כשהיא בהריון של אחד מילדיה. יהי זכרה ברוך.

הבעל משה כהן והילדים בטקס קריאת חדר הלידה על שם עדי (צילום: דוד אביעוז)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך