האשדודית יולי זיו כובשת את עולם הדוגמנות

הדוגמנית האשדודית יולי זיו רק בת 18 וכבר הספיקה לככב בלא מעט קמפיינים נחשקים, רגע לפני הגיוס לצה''ל היא הצטלמה לפרויקט מיוחד של 'בלייזר' וסיפרה לנו על התוכניות לעתיד.

יולי זיו היא דוגמנית אשדודית מצליחה בת 18 הנמצאת בימים אלו לפני גיוסה לצה"ל, לאחרונה היא הצטלמה למגזין הנחשב 'בלייזר' וזו סיבה מספיק טובה לשוחח איתה…

יולי, את רק בת 18 ויש לך כבר רזומה מפואר בעולם הדוגמנות, איך הכל התחיל?
"בגיל 14 התחלתי ללמוד שיעורי משחק מול מצלמה אצל ניב רז, משם התחלתי ללכת לאודישנים ולהכיר אנשים מהתעשייה וכך בעצם הגעתי לתחום הדוגמנות. היה לי ביקוש מאוד גדול ונשאבתי לעולם הזה, הצטלמתי לקמפיינים והשתתפתי בתצוגות אופנה של חברות מצליחות כמו קסטרו, רנואר ודלתא."

תצוגות האופנה ידועות בדרך כלל כתחום קשה יותר לנערות, איך הסתדרת שם?
"השתתפתי בתצוגות אופנה בערך מגיל 15, למרות שהייתי צעירה בגיל הייתי מאוד בוגרת. אני ממש יודעת להתאים את עצמי לסביבה שאני נמצאת בה ולמרות שהייתי הכי קטנה בכל תצוגה כזאת תמיד האנשים סביבי היו בהלם כשגילו מה הגיל האמיתי שלי."

יולי זיו, צילום: אינסטגרם.
יולי בצילומי קטלוג, צילום: אינסטגרם.

איך הצלחת לשלב את העבודה בתעשייה יחד עם הלימודים בבית הספר והבגרויות?
"זה היה לא פשוט בכלל. נעדרתי מהלימודים באופן קבוע וחצי מהשבוע לא הייתי מגיעה לבית הספר. אם היה שבוע אחד בו הגעתי כל יום המורות היו שואלות אותי בצחוק מה אני עושה שם.

תוך כדי שהיו עושים לי שיער ואיפור לצילומים הייתי לומדת למבחנים ומשלימה שיעורים ולומדת גם בלילות. ההורים שלי תמיד תמכו בי ואמרו ש'אם אין ציונים אין צילומים', זה מה ששמר עליי עם הרגליים על הקרקע ועזר לי לזכור מהם הדברים החשובים באמת.

בסופו של דבר סיימתי את הלימודים עם תעודת בגרות בהצטיינות. אני חושבת שהחוכמה היא להצליח לשלב כמה דברים במקביל ולא לזנוח אחד לטובת השני."

מהי שגרת האימונים והתזונה שלך?
"עכשיו כשאני לפני צבא יש לי הרבה יותר זמן להתאמן. כשהייתי בבית הספר היו תקופות בהן רצתי ב-5 בבוקר לפני הלימודים, עכשיו זה הרבה יותר מסודר וכיף. אני מנסה ליהנות מהכל, אוכלת מסודר ועושה הליכות עם הכלב."

מהו המקום האהוב עלייך באשדוד?
"חוף גיל זה המקום שלי. וכמובן אני מאוד אוהבת לשבת בסירת הדייג של אבא שלי במרינה."

יש לך חבר?
"לא."

יש לך למעלה מ-40 אלף עוקבים באינסטגרם (yuli_ziv1), איך את מתפעלת את החשבון שלך?
"אני פחות מהאלה שמצלמות ומתעדות כל היום, יש הרבה פעמים בהם אני מתלבשת יפה ויוצאת ושוכחת לצלם כי אני עסוקה בליהנות מהרגע. אני חושבת שלא צריך לתעד כל דבר.

אם אין לי משהו רציני להעלות אני לא מעלה, אני לא אובססיבית לזה. ואני מאמינה שזה גם מה שהעוקבים שלי אוהבים לראות, שאני לא מתאמצת או יוצאת רק בשביל להעלות תמונות."

יולי זיו, צילום: אינסטגרם.
יפה טבעית, צילום: אינסטגרם.

אני מניחה שיש לך מעריצים, מה הדבר הכי משוגע שעשו למענך?
"בתקופה שהשתתפתי ב"פושרז" היו המון בנות שהעריצו אותי ופתחו לי עמודי מעריצים מושקעים בטירוף, זה היה מקסים בעיניי שהן ראו בי כמודל לדוגמא ומאוד נהניתי מזה."

בסדרה ראינו שאביך החורג אוהד מנהל אותך ומלווה אותך לכל מקום, זה עדיין כך?
"פחות, כיום אני עובדת בצורה יותר עצמאית ומסתדרת לבד, כשצריך ההורים תמיד עוזרים כמובן."

השתתפת לאחרונה בצילומים של המגזין הנחשב 'בלייזר', מה היה שם?
"זה היה חלק מהפרויקט של '100 הנשים המדהימות ביותר באינסטגרם הישראלי', מתוך המאה הם בחרו בי כאחת מעשרת הבנות המשפיעות ביותר. הצילומים היו בשיתוף של כמה חברות גדולות והיה ממש מגניב, הצטלמנו גם בוידאו וגם בסטילס ואני מאמינה שבקרוב תראו את זה ברשתות החברתיות."

באילו פרויקטים את לוקחת חלק עכשיו?
"יש כל מיני דברים שיצאו לפועל בקרוב ואני עדיין לא יכולה לדבר עליהם, לאחרונה חזרתי לרקוד וזה פתח אופציות מעניינות נוספות."

ומה התוכניות שלך לעתיד?
"עכשיו לקראת הצבא נפתחת בפניי תקופה חדשה, אני רוצה למצות הכל, ליהנות מזה כמה שיותר ולהמשיך להתבגר ולעסוק במה שאני הכי אוהבת."

מתראיינת לחדשות הבידור בצילומים לבלייזר. צילום: אינסטגרם.
מתראיינת לחדשות הבידור בצילומים לבלייזר. צילום: אינסטגרם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך