אשדוד הודיעה לטפירו: ״לא נמשיך את החוזה״

מכבי קפלן אשדוד באר טוביה הודיעה למאיר טפירו מאמנה כי לא ימשיכו את חוזהו. טפירו אמור היה להמשיך אוטומטית לעוד עונה. ייתכן שעכשיו ינסו להפגש איתו לערוך חוזה נמוך יותר. לא ברור כיצד ינהגו שחקניה הצעירים של אשדוד שהגיעו בעקבות טפירו.
צוות מכבי אשדוד

בעוד כולם מחכים להודעה על המשך העסקתו של מאיר טפירו, כמאמנה של מכבי קפלן אשדוד באר טוביה, הפתיעו היום אנשי הקבוצה כשהודיעו לטפירו במכתב כי הוא לא ממשיך לעוד עונה.

לטפירו הסכם לשתי עונות פלוס עונה. נראה היה כי הוא ממשיך, אבל אנשי הקבוצה טענו כי יש סעיף בהסכם לפיו יש באפשרותם להפוך את ההסכם לעונה פלוס עונה פלוס עונה.

המהלך מפתיע כי בקבוצה  רצו את טפירו שהצליח העונה. נראה כי גם באשדוד רוצים את טפירו, אבל בגלל ענייני תקציב הם רוצים לערוך איתו הסכם נמוך יותר. לא ברור מה יקרה עתה.

לא ברור גם מה יקרה עם שחקני הצעירים של הקבוצה כמו בן אלטיט, יפתח זיו ואחרים שהגיעו בעקבות טפירו.

תגובת מכבי אשדוד: "אכן הנהלת הקבוצה הציעה הצעה חדשה לטפירו לעונת המשחקים 2017-2018. סוכם בין הצדדים כי כמקובל, יחשוב על הצעה זו מספר ימים בטרם ישבו הצדדים למו"מ. אנו מאוד מופתעים לשמוע את הודעת המאמן כי לא יקבל את הצעת הנהלת הקבוצה דרך התקשורת. נכונים הדברים ביתר שאת נוכח היחסים המצוינים במהלך העונה האחרונה. מאיר אמנם שחקן ותיק ומוערך אך מאמן צעיר וגם השנה החליטה הקבוצה לעודד שחקנים ומאמנים צעירים ולתת להם הזדמנות להביא לידי ביטוי את יכולותיהם. אנו נכבד כל החלטה שלו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך