השחקן האשדודי עופר חיון פותח את הלב

לאחר עשור מאז התפרסם, החליט השחקן עופר חיון להיחשף ולספר על המציאות המורכבת בה גדל, בראיון מיוחד שהעניק למוסף "7 ימים". עופר סיפר על האח שנפטר ממחלת הסרטן, על אח סיעודי החולה בשיתוק מוחין, ולוקח על עצמו את האחריות לדאוג להוריו ולהמשיך לחייך אל העולם בדרך אל פסגת עולם הבידור הישראלי.
השחקן האשדודי עופר חיון פותח את הלב
עם רותם סלע בצילומי התוכנית "להיות איתה".

השחקן האשדודי עופר חיון מופיע על הבמות ועל מסכי הטלוויזיה והקולנוע כבר עשור שלם. בשנים האחרונות הוא זכה לקבל את ההכרה הגדולה לה חיכה בזכות השתתפותו בסדרות המצליחות "להיות איתה" המשודרת בערוץ 2 ו"פול מון" המשודרת בהוט. בשתיהן יש לו תפקידים מרכזיים, המציגים את הכישרון הגדול בו התברך.

למרות שבשנים האחרונות הוא התראיין הרבה ונכתב עליו לא מעט בערוצי התקשורת השונים, בשבוע שעבר החליט חיון להיחשף באמת, לפתוח את הלב ולספר לראשונה על המציאות המורכבת בה גדל. בראיון שנתן למוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות, סיפר על משפחתו עמה גדל באשדוד. אחיו הבכור רפאל נפטר ממחלת הסרטן כשהיה בן 20, כשעופר היה רק בן שש. הוא מספר כי מאז שהיה בן שלוש הוא זוכר את אחיו שוהה בבתי חולים או בחדרו. אחיו האמצעי גדי נולד עם שיתוק מוחין עקב מחסור של חמצן בלידה. עופר מספר כי עד שאחיו רפאל חלה, גדי היה עמם בבית, אך כשהיה עליהם להתמודד עם מחלת הסרטן של האח הבכור, נאלצו להעביר אותו למוסד. כיום, גדי הפך לסיעודי המרותק לכיסא גלגלים ולמרות הלו"ז הצפוף, חיון מקפיד לבקר אותו בכל שבוע.

חיון הוא בן הזקונים של הוריו ומרגיש שיש עליו אחריות גדולה לשמח אותם ולסייע להם ככל שיצטרכו בעקבות מציאות החיים הלא פשוטה אליה נקלעו. רק כעת, בגיל 33, הוא מרגיש בנוח לעזוב את אשדוד ולעבור לעיר הגדולה, על מנת לנסות ולהתמקד בקריירה המתפתחת שלו.

על הראיון החושפני כתב עופר בחשבון האינסטגרם שלו: "בתור בנאדם שלא שש לשתף בחייו הפרטיים, עד כמה שאפשר במקצוע שלי, התלבטתי המון זמן אם להוציא את הכתבה הזאת. אבל עכשיו אני מרגיש שהגיע הזמן שתכירו אותי מעבר לדימוי הטלוויזיוני שלי או יותר נכון מעבר למה שאתם חושבים שאתם יודעים עליי, אז החלטתי לחשוף את הסיפור האישי שלי כדי שתוכלו להכיר אותי יותר טוב, להבין מי אני ומה מניע אותי".

עד כה, הספיק חיון לקחת חלק בסדרות "ילדי ראש הממשלה", "אופוריה" וכאמור ב"להיות איתה" ו"פול מון". על המסך הגדול השתתף בסרטים "ציון ואחיו", "עדות", "אודם", "בננות", "איביזה" ו"הלהקה האחרונה בלבנון". מלבד זאת, הוא פתח באשדוד בית ספר למשחק מול מצלמה בו הוא מלמד לצד שחקנים מוכרים אחרים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך