נגמר בתשע. מ.ס אשדוד סיימה את העונה במקום התשיעי

במשחק שלא קבע דבר, נוצחה מ.ס אשדוד 2:1 על ידי בני יהודה. אשדוד סיימה את ליגת העל במקום התשיעי. אדיר טובול שיחק את משחקו האחרון בקריירה ארוכה.
שרים את ההימנון
בינתיים בלי קהל.

זה נגמר בסופו של דבר במקום התשיעי. עונת החזרה של מ.ס אשדוד לליגה הבכירה, הסתיימה במקום טוב באמצע. לעונה ראשונה בליגת העל זה מקום ריאלי, במיוחד לעונה הזו.

אשדוד פגשה את בני יהודה  במחזור האחרון של העונה במשחק של קבע לשתיהן. זה נגמר בניצחון של בני יהודה 1:2. האירוע הבולט התרחש בדקה ה-72, כשאדיר טובול, המגן, שפתח בהרכב, יצא ולמעשה היה זה משחקו האחרון הפעיל כשחקן. כבוד לשחקן עם קריירה ארוכה ומכובדת.

בדקה ה-18, בני יהודה עלתה ל-0:1. בעיטה מחוץ לרחבה נהדפה על ידי ההגנה של מ.ס אשדוד. הכדור הגיע למאור קנדיל שבנגיעה בעט חזק לרשת. אשדוד חזרה בדקה ה-34. דין דוד קיבל כדור עומק ובעט חזק לשער, הכדור פגע באיציק עזוז וקיבל קשת, זובאס הצליח להדוף רק למשקוף ופנימה.

שער הניצחון נקבע בדקה ה-71. כדור קרן של מארשיץ’ הורחק על ידי ההגנה של מ.ס אשדוד והגיע לסתיו פיניש, שמחוץ לרחבה בעט לפינה של משפתי. 1:2 לבני יהודה.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, אדיר טובול (סטניסלב גולדנברג, 72), טום בן זקן (חן עזריאל, 77), ניר ברדע, מיקי סירושטיין, דן ביטון, משה אוחיון, עידו דוידוב, אור אינברום, דולי מנגה דין דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך