שלושת שחקני מ.ס אשדוד מועמדים להרכב היום של הנבחרת הצעירה

קינדה, דוד ואוחנה , אמורים לפתוח היום (19.40, אצטדיון המושבה) מול פורטוגל, במוקדמות אליפות אירופה. המאמן בנאדו רמז על כך במסיבת העיתונאים. השלושה פתחו במשחק הניצחון על הונגריה 0:3, אוחנה ודוד אף כבשו. שידור ישיר בערוץ הספורט.
תנו כבוד. מיכאל אוחנה, כובש השער השלישי לנבחרת הצעירה.(צילום: פבל)

שחקני מ.ס אשדוד, ימשיכו ככל הנראה לקבל קרדיט ממאמן הנבחרת הצעירה, אריק בנאדו גם היום (שלישי, 19.40 אצטדיון המושבה), במשחק מול פורטוגל, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, כפי שקיבלו במשחק הניצחון 0:3 על הונגריה. בכל מה שנוגע להרכב, המאמן צפוי לעלות עם אותו ההרכב שפתח בניצחון על הונגריה, לאחר שבצוות המקצועי היו מרוצים מההופעה של הנבחרת בחמישי האחרון.

בנאדו מאוד מרוצה משלושת שחקני מ.ס אשדוד ונתן בהם אמון. הם מצידם החזירו בגדול מול הונגריה. השלושה בלטו במשחק, דוד כבש את השער הראשון, אוחנה את האחרון ואף הוסיף בישול. בהחלט הספק מעולה.

במסיבת עיתונאים עם בנאדו אמר האחרון: "מדובר בנבחרת חזקה, אנחנו למדנו אותם ומאמינים בעצמנו. אני לא מכין את השחקנים שלי לשחק על תוצאת תיקו, אני מכיר את האיכויות של הפורטוגלים, אבל גם להם יש נקודות תורפה."

המשחק ישודר בשידור ישיר החל מ-19.30 בערוץ הספורט. ערוץ 55.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך