מנחם גלילי ספג מהלומה כואבת מבג"צ

עבריין הבנייה והקומבינטור מנחם גלילי בן ה-73, ניסה פעם אחר פעם, לגרום לכך שתיפתח חקירה פלילית נגד סגן ראש העיר בוריס גיטרמן. גלילי עבר את כל הערכאות, ומכולן ספג מהלומות משפטיות כואבות, כאשר כל בקשותיו נדחו על הסף. גלילי החליט לעשות עוד צעד נואש ואחרון, ועתר לבית המשפט הגבוה לצדק, וגם שם המשנה לנשיאה, השופט הנכבד אליקים רובינשטיין, דחה על הסף את העתירה
מנחם גלילי ספג מהלומה כואבת מבג"צ

עבריין הבנייה מנחם גלילי, הבעלים של העיתון המיושן "השבוע באשדוד", ממשיך לספוג מפלות ומהלומות כואבות ביותר. כך היה לאחרונה בבית המשפט הגבוה לצדק, שם גלילי "נזרק מכל המדרגות", לאחר שניסה שוב לפגוע בשמו הטוב של סגן ראש העיר בוריס גיטרמן.

גלילי בן ה-73 החל ברדיפה האישית אחרי גיטרמן לפני מספר שנים, לאחר שהגיש תלונה במשטרת ישראל בטענה שגיטרמן עשה שימוש לרעה בתפקידו כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, בזמן שלא העלה לדיון נושאים הקשורים לעבריין הבנייה גלילי. ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, נתן הוראה לגנוז את תלונתו של גלילי, בהעדר תשתית ראייתית לביצועה של עבירה. גלילי, שסוגר חשבון עם גיטרמן דרך העיתון המיושן שלו, החליט לפנות לפרקליטות המדינה וערער על ההחלטה לסגור את התיק, תוך שהוא משחיר את פניו של גיטרמן בטענות חמורות. גם כאן גלילי נענה בשלילה, בטענה כי בסופו של תהליך הדיון בעניינו של גלילי בוועדה המקומית לתכנון ובנייה התקיים על פי הנהלים.

גלילי בן ה-73, בצורה אובססיבית וחסרת היגיון, החליט כאמור לעשות צעד נוסף והגיש בקשת ערר לבג"צ. המשנה לנשיאה השופט הנכבד אליקים רובינשטיין, כתב בהחלטתו: "העותר טוען כי יש לפתוח חקירה פלילית כנגד המשיב 2 (בוריס גיטרמן), שהוא סגן ראש עיריית אשדוד ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, בעבירות של שימוש לרעה בכח המשרה והפרת אמונים. לשיטת העותר, המשיב גיטרמן פעל במסגרת תפקידו כיו"ר הוועדה כדי למנוע כי בקשת העותר להיתר בנייה תתקבל, וזאת כיוון שהעותר, בעלים של מקומון באשדוד, פרסם כתבות נגדו. ראש היחידה לחקירות הונאה סגר את התיק בהיעדר תשתית ראייתית ועררו של העותר, שהוגש בתום קרוב לשנה, לא התקבל בפרקליטות המדינה, וכן בקשה לעיון חוזר. לשיטת המדינה יש לדחות את העתירה על הסף, בהיעדר עילת התערבות. אין מקום להיעתר לעתירה, הכתובת העיקרית לעתירה היא היועץ המשפטי והפרקליטות, ואין טענה לשיקולים זרים חלילה בעבודתם. לא ראינו חוסר סבירות, בוודאי לא חוסר סבירות קיצוני, בהחלטתם בעקבות החלטת המשטרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך