אשדוד מחפשת בלם: פרסומים שפרננדס אופציה

במ.ס אשדוד חושבים על העונה הבאה. בקבוצה מחפשים בלם. על פי פרסומים באתרים הארציים, קאסיו פרננדס הוא אופציה. באשדוד דחו על הסף את העובדה שמאוריסיו קורדיירו בתכנון לעונה הבאה.
בן שמעון יוצא לאימון
בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

במ.ס אשדוד חושבים על העונה הבאה. זה אל סוד. הקבוצה כבר מתכוננת ונערכה פגישה כאמור בין המאמן רן בן שמעון לבין הנהלת הקבוצה. בן שמעון כזכור נמצא כעת בסלובניה, שם הוא מנסה לסגור מחנה אימונים לקבוצה ליולי.

אחד התפקידים שבהם הקבוצה מחפשת שחקן, הוא בלם. על פי פרסומים באתרים הארציים, הרי שקאסיו פרננדס, בלמה של קרית-שמונה, הוא אופציה שיכולה לבוא בחשבון. באשדוד לא הגיבו לידיעה, אבל ברור ששמות רבים יעלו בתפקיד. מי שמועמד לחזור לסגל, הוא הבלם עידן מקדש, שהיה בשנת השאלה בעפולה.

בקבוצה דחו על הסף פרסומים, גם "באשדוד אונליין" לפיהם הקבוצה מעוניינת במאוריציו קורדיירו, חלוצה של קרית-שמונה, ששיחק בעבר בקבוצה ואח"כ חזר לקרית-שמונה. בעונה שעברה היו ניסיונות להביאו, אולם לבסוף העניין לא יצא אל הפועל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך