במכבי אשדוד/באר טוביה מחכים לליטל

במכבי אשדוד/אבר טויבה, עדיין מחכים לשחקן הזר, מריו ליטל שאמור היה להגיע ברביעי. לא ברור אם יגיע. המאמן מאיר טפירו: "מקווה שיגיע כי אנחנו עם 3 זרים בלבד". הקבוצה קיבלה את התפטרותו של מנהל הקבוצה יגאל ממן.

בקבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, מחכים למריו ליטל, שחקנה של הקבוצה, שאמור היה להגיע ביום רביעי, אבל לא עשה זאת. בקבוצה לא יודעים מה עם ליטל, שהודיע כי הוא יוצא הלווית סבתו, אבל טרם שב. ליטל הוא שחקן הרכש האחרון שהצטרף ולאור מצבה של הקבוצה בליגה, שלא תרד ולא תגיע גם לפלייאוף, לא רואים בקבוצה את אי הגעתו כפגיעה בקבוצה העונה. מה גם שנותרו 3 מחזורים לסיום.

מאיר טפירו, מאמן הקבוצה, התייחס לליטל ומצבה של הקבוצה עד לתום העונה: "מקווה שליטל יגיע. אנחנו עם סגל חסר בלי אדם ומריו ליטל הזר , ואנחנו סגל קצר משחק נגד ראשון פתחנו טוב וברגע של ג'ייק כהן וג'קי קארמייקל היו שלוש עבירות ראשון הפכו את המשחק , אנחנו רוצים לסיים את העונה עם כמה שיותר ניצחונות".

בנושא אחר, בקבוצה החליטו לקבל את התפטרותו של מנהל הקבוצה, יגאל ממן שהודיע על עזיבתו. לא נראה כי עד תום העונה ימנו מנהל אחר. באתר הרשמי של הקבוצה נכתב: "מכבי קפלן אשדוד באר טוביה מודיעה על התפטרותו של מנהל הקבוצה יגאל ממן. יגאל בחר לעזוב ולהמשיך הלאה ואת החלטתו לא נותר אלא לכבד. את תרומתו של יגאל למועדון לא נוכל לתמצת לפוסט אחד וכל מה שנותר הוא לאחל לו הצלחה בהמשך דרכו. פינה חמה תמיד תישמר לאיש הצהוב עם הלב הגדול. המון הצלחה בשם כולנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך