לריסה למשוב, מועמדת לתפקיד יו"ר סניף אשדוד בהסתדרות המורים

בעוד כשבועיים יתקיימו בחירות להסתדרות המורים. בין המתמודדים לתפקיד יו"ר סניף אשדוד בולטת לריסה למשוב, המועמדת מטעם סיעת אמ"י (אחדות מורי ישראל). "אני רואה בתפקידי שליחות חשובה שנועדה לשפר ולקדם את מעמד עובדי ההוראה", היא אומרת.
לריסה למשוב, מועמדת לתפקיד יו"ר סניף אשדוד בהסתדרות המורים

בעוד כשבועיים, ביום שלישי, 16.5, יתקיימו הבחירות להסתדרות המורים. מועמדת סיעת אמ"י (אחדות מורי ישראל) היא לריסה למשוב (49) נשואה ואם לשלוש בנות. לריסה היא אשת חינוך עתירת ניסיון המצויה במערכת החינוך מזה 23 שנים. בשנים אלו שימשה כמורה, מחנכת וכמורה מקצועית למתמטיקה ורכזת תחום זה. היא עדיין עובדת בבית ספר "שירת הים" באשדוד כמורה למתמטיקה ומחנכת כיתה ה'. לריסה הינה בוגרת קורס מנהלים בהצטיינות ועובדת במנהלת אופק חדש של הסתדרות המורים מזה תשע שנים. במסגרת תפקידה במנהלת, פעלה רבות בענייני הרפורמות לטובת עובדי ההוראה.

"אני רואה בתפקיד יו"ר סניף הסתדרות המורים שליחות חשובה שנועדה לשפר ולקדם את מעמד עובדי ההוראה, שכרם ורווחתם", היא אומרת. "מדובר בתפקיד בו אוכל להשפיע לטובה ולתרום רבות לעובדי הוראה ולגמלאים, ואין דבר יותר מספק מכך".  

מה ה"אני מאמין" שלך?

"ה'אני מאמין' שלי, לפני הכל הוא לתת את השירות האמין והמקצועי ביותר לכל עובדי ההוראה. המוטו שלי הוא לעמוד כגב ולדאוג לזכויות המורים באשר הם. בעת מילוי תפקידי במנהלת אופק חדש, דאגתי רבות לכיבוד הסכמים ולמיצוי זכויות מלא לעובדי ההוראה. הענקתי ייעוץ מקצועי לכולם, כולל אלו אשר יוצאים לשנת שבתון או לקראת פרישה. אני מאמינה ודוגלת בליווי של המורה לכל אורך הדרך, מהגשת הבקשה, דרכי הטיפול השונים ועד לביצוע וזאת תוך זמינות בכל שעות היממה".

מדוע כדאי לבחור בך?

"אני אקטיביסטית ולוחמת צדק, ובדיוק את הערכים החשובים האלה אביא עימי לתפקיד יו"ר סניף אשדוד. יש לי את הידע, הניסיון וקשרים מעולים שפיתחתי במהלך השנים, אשר יסייעו בידיי למילוי התפקיד על הצד הטוב ביותר. זו זכות גדולה עבורי להשתייך למשפחת אמ"י (אחדות מורי ישראל) בראשותה של הגברת יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים. לראשונה, אישה עומדת בראש ארגון המייצג ברובו נשים. תוך תקופה קצרה לכהונתה היא הגיעה להסכם המבטיח תוספת של למעלה מ-700 מיליון שקלים בשנה לשיפור תנאי השכר וההעסקה של עובדי ההוראה. במסגרת ההסכם יבוטלו קיזוזי שכר שבוצעו בינואר 2017 לדרגות 7-9, הדרגות הנמוכות יזכו לתוספת שכר במצטבר עד 1,074 שקלים, נוספו גמולי תפקידים חדשים והוסדרו נושאים רבים בתחום הנסיעות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך