משכן "האופרה" בשדרוגים חדשים לכבוד עונת האירועים

משכן האירועים "האופרה" שומר על מקומו כאחד האולמות המפוארים והמצליחים ביותר באזור, וממשיך להביא את החידושים והשדרוגים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח.
משכן "האופרה" בשדרוגים חדשים לכבוד עונת האירועים

רגע לפני שמסתיימים ימי ספירת העומר, ואנו חוזרים אל עונת האירועים, קפצנו אל אולמי "האופרה" המחודשים כדי לשמוע על השיפוצים והשדרוגים הצפויים לחוגגים בחודשים הקרובים.

לאולמי "האופרה" שלושה משכני אירועים שונים: משכן 'Tenor' המיועד לאירוע המכיל עד 800 אורחים, משכן 'Soprann' המיועד לאירועים קטנים יותר של עד 480 אורחים, ומשכן 'Alt' המשמש לאירועים אינטימיים, פרזנטציות עסקיות או מתחם קבלת פנים. בכניסה לאולמות המרכזיים ניצב משכן 'Baritone' המעוצב בצבעים אלגנטיים ויוקרתיים ובו פינות ישיבה ובר משקאות מובחרים שידאג למצב הרוח של האורחים.

מלבד העיצוב המפואר של האולם, ידוע לכולם כי בכל אירוע שחוגגים ב"אופרה" זוכים לחוויה קולינרית של ממש עם מנות גורמה וקינוחים מושקעים וטעימים במיוחד. צוות המטבח המסור של משכן האירועים מונה עשרות אנשים, ושניים שמנצחים על הכל בגאווה: השף אלכס מוזיקנסקי והשף קונדיטור דוד ועקנין, שניהם בעלי הסמכות מקצועיות וניסיון של שנים רבות בתחום.

שוחחתי עם שניהם וביקשתי מהם לבחור את מנות הדגל האהובות עליהם ביותר. מוזיקנסקי בחר במנה בשרית עשירה בשם "טריו" המורכבת מפילה בקר, כבד אווז וצלע טלה, ובמנת "מאפה פסטיה" במילוי פרגיות, צימוקים ושקדים המוגשת על מצע צ'ורוס ורוטב אוכמניות. ועקנין המליץ לנו על תפוח עץ מקורמל על מצע פילו במעטפת קדאיף, ועל מוס שוקולד על מצע קרם בורלה וציפוי שוקולד בלגי.

בימים אלו כאמור, נמצא הצוות כולו בהכנות מיוחדות לקראת עונת הקיץ. רון אירמייב, מנהל המכירות של האולם, ידאג לכם לחבילה המתאימה ביותר לאירוע החלומות שלכם וגיל בן שושן, מנהל האירועים מלווה באופן אישי כל אירוע משלב הסגירה ועד לפרט האחרון. לאחרונה עברו המלצרים באולם סדנה מקיפה בנושאי רמת ואיכות השירות לקהל האורחים, על מנת להמשיך ולשמור על הרמה הגבוהה ביותר בכל התחומים.

כל מי שסוגר אירוע ב"אופרה" מקבל במתנה שירותי הזמנות דיגיטליות ואישורי הגעה ויכול להוסיף לחבילה שלו גם תאורה, הגברה ומסכי לד של חברת מוזיקה 2001, עיצוב אולם של שיר עיצובים ושירותי בר של חברת נוצ'ה במחירים משתלמים במיוחד.

הצוות המנצח: גיל, אלכס, דוד ורון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך