שאול פרץ צפוי לפגוש אישיות בכירה בטורקיה

איש העסקים האשדודי שאול פרץ, שהקים לפני שנים ארוכות את מועדון השייט "גלי גל" במרינה, מגיע על בסיס קבוע לטורקיה, כדי לקדם עסקים סביב עולם היאכטות והשייט. פרץ נפגש עם אנשי עסקים מובילים בטורקיה, וקיים סיכוי כי בקרוב ייפגש עם אישיות בכירה בטורקיה, ואולי יצליח לקדם שיתוף פעולה כלכלי-מסחרי בין שתי המדינות.
שאול פרץ צפוי לפגוש אישיות בכירה בטורקיה
פרץ בתערוכת יאכטות גדולה

שאול פרץ מוכר מאוד באשדוד בקרב כל מי שמתעסק בצורה ישירה או עקיפה בעולם השייט. פרץ הקים לפני שנים ארוכות את מועדון השייט "גלי גל", והצליח להטביע חותם בתחום ברמה הארצית. הוא לא מפחד לשלב בין כמה וכמה תחומים הקשורים לים, וכפועל יוצא מטייל ברחבי העולם לטובת רכישות וקידום נושאים עסקיים סביב עולם השייט.

בחלק ניכר מהזמן פרץ משקיע סביב עולם היאכטות, ונחשב לאחד האנשים המבינים בתחום ברמה הארצית. פרץ מבקר על בסיס קבוע בטורקיה, גם בימים בהם פרץ משבר דיפלומטי חריף בין שתי המדינות. פרץ מספר: "אני מוביל כמה וכמה עסקים, ומגיע לטורקיה על בסיס קבוע. הייתה תקופה לא פשוטה להסתובב ברחובות איסטנבול ולומר שאתה ישראלי, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני לא אחד שמהסס או מגמגם ותמיד הצהרתי מהיכן אני בא, ומהר מאוד הצלחתי להתחבר לאנשי עסקים מובילים בטורקיה".

פרץ מוביל לאחרונה מיזם עסקי חדש, ופותח רשת בתי תה וקפה תחת המותג "הקומקום", שגם הוא מגיע מטורקיה. סניף ראשון נפתח לא מכבר באזור הפורום באזור התעשייה, ויש כוונה לפתוח סניפים רבים ברחבי הארץ. גם כאן מדובר ביוזמה שהגיעה מעבר לים, ופרץ מאמין: "זה הולך להיות סיפור הצלחה גדול, יש כמה זכיינים שכבר נכנסו איתנו לעניין ואנחנו מחפשים יזמים נוספים".

מעבר לכך, פרץ עשוי לפגוש ממש בקרוב אישיות בכירה בטורקיה ואולי יצליח לקדם שיתוף פעולה כלכלי-מסחרי בין שתי המדינות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך