אשדוד נרתמת לשבירת שיא גינס בפילאטיס!

דליה מנטבר, האישה שהביאה את הפילאטיס לישראל, מלמדת כבר שנים במכון הכושר המפואר "Sweat Star" | כעת, יחד עם המתאמנים האשדודים ואוהבי ספורט ואורח חיים בריא מכל הארץ, היא רוצה לשבור את שיא הגינס העולמי בפילאטיס, ומזמינה אתכם לקחת חלק ביום שישי ה-5/5, באירוע הענק שיתקיים בספורטק צפון ת''א.
אשדוד נרתמת לשבירת שיא גינס בפילאטיס!
דליה מנטבר מתכוננת לשבירת שיא כחול לבן.

ביום שישי ה-5/5 נציין 40 שנות פילאטיס בארץ. לא במקרה, בדיוק באותו היום, יתקיים לראשונה בישראל "אירוע הפילאטיס הגדול בעולם", שמטרתו היא לשבור שיא גינס עולמי במספר המשתתפים בשיעור פילאטיס אחד. האירוע, הצפוי למשוך אליו אלפי חובבי ספורט ופילאטיס מכל הארץ, יתקיים בספורטק צפון, גני יהושע תל אביב.

את השיעור תעביר דליה מנטבר, אשת הספורט שהביאה את הפילאטיס לארץ. מנטבר, שחיה ונושמת אורח חיים בריא, מלמדת מזה שנים רבות באשדוד במועדון הכושר המצליח "סוואט סטאר". היא מלווה מתאמנים ומלמדת את דור המורים הבא של הפילאטיס בעיר. דליה מספרת כי בכל פעם היא מופתעת מחדש מהאהבה הגדולה של תושבי אשדוד לספורט ובעיקר לפילאטיס, היא מאמנת בכל שנה לפחות 100 מדריכי פילאטיס מהעיר אשדוד, וגאה לראות כיצד זה הופך לחלק מהותי מאורח החיים שלהם.

דליה, ספרי לי על אירוע הפילאטיס הגדול בעולם.
"זה אירוע מרגש מאוד, אנחנו מציינים 40 שנות פילאטיס בארץ, ובכל שנה אנחנו רואים שזה תופס עוד ועוד אנשים. המטרה שלנו היא להביא כמה שיותר אנשים להשתתף בשיעור הפילאטיס, אנחנו עושים אותו בתל אביב כדי שיגיעו כמה שיותר אנשים. אנחנו שואפים ש-5,000 איש ייקחו חלק בשיעור ובכך נשבור את השיא של הטורקים. לפני שלוש שנים הם קיימו שיעור בהשתתפות 3,486 נשים. אנחנו מזמינים גם גברים וגם נשים להגיע, כמה שיותר יותר טוב".

מה מתוכנן ליום הזה?
"מדובר על אירוע הפנינג של ספורט, בריאות וכושר והוא מיועד לכל מי שבעד אורח חיים בריא. מדובר על יום שלם שיתחיל בשעה 7:00 בבוקר ויסתיים בשעה 14:00, יהיו המון פעילויות ספורט, דוכנים, שתיה, ו-DJ. כל משתתף יקבל ערכה מלאה במתנות ושוברים ויהיו הגרלות על מתנות יקרות. שיעור הפילאטיס שלנו יתקיים בשעה 9:30 והוא יהיה מאוד מיוחד. אין צורך בניסיון בשביל להשתתף".

ההזמנה לאירוע הפילאטיס הגדול בעולם

כיצד תתעדו את כמות המשתתפים כדי שיהיה ניתן להכריז שנשבר שיא הגינס העולמי?
"אלפי האנשים שיגיעו יקבלו צמידים ממוספרים ויחולקו להמון קבוצות של 50 איש. לכל קבוצה יהיו מפקחים והכל כמובן יתועד באמצעות המון מצלמות וידאו. כל אחד שנרשם מקבל כבר מעכשיו סרטון וידאו עם התנועות, כדי שיוכל להיות בעניינים באירוע עצמו ולא יפגר מאחור".

מהו הקשר שלך ושל הפילאטיס לעיר אשדוד?
"הבאתי את ענף הפילאטיס לארץ לפני 40 שנה ומאז אני מלמדת אותו. באשדוד אני מלמדת שנים במכון הכושר 'סוואט סטאר', ונהנית לפגוש מאות אנשים שצמאים להכיר את התחום ולחיות אורח חיים בריא יותר. יש לי כבר מאות בוגרי פילאטיס מאשדוד. אחת העיקריות שבהם היא מירי אלבז, היא הייתה תלמידה שלי וכעת היא מורה לפילאטיס, היא מדהימה וסוחפת אחריה המון אשדודים. חשוב לציין שאירוע הפילאטיס הגדול בעולם שיתקיים בשבוע הבא, הוא אירוע לאומי ולא פרטי, החברות הגדולות ביותר במשק נותנות לנו חסויות והולך להיות משהו גדול ומאוד מיוחד. כל מי שיש לו איזושהי נגיעה ואהבה לבריאות ואיכות חיים, לספורט ולפילאטיס מוזמן להגיע ולעזור למדינת ישראל לשבור שיא גינס, רגע לפני יום העצמאות".

כאמור, אירוע הספורט וההפנינג פתוח לקהל הרחב ויכלול אקספו מרהיב וססגוני של מוצרי ספורט, אופנה ולייף סטייל – חנות קונספט של דלתא, מתחם טיפולים של רונית רפאל, בר מרכזי בחסות HOEGAARDEN ROSEE, דוכנים, חנויות ובתי קפה.

אל הבמה המרכזית, תעלה המתעמלת האולימפית נטע ריבקין, אשר תגיש תרגילי חימום לקראת עלייתה של דליה מנטבר, שתנחה יחד עם צוות המדריכים את שיעור הפילאטיס הגדול שיארך כ-45 דקות.

עלות ההשתתפות באירוע היא 65 ש"ח וכל משתתף יקבל במתנה מזרון, ערכת מוצרים מפנקת של נותני החסויות ובקבוק ליטר של מי עדן שיחכה למשתתפים בעמדה. זהו מחיר הזהה למחירו של שיעור פילאטיס סטנדרטי, ומקנה השתתפות בשיעור לא סטנדרטי. הנחות נוספות (דרך קודי הנחה) למנויי עיתון "לאשה", חברי עמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב, חברי דיגיטל, חברי מועדון דלתא פיט ועוד. להרשמה יש להיכנס לאתר האירוע בכתובת: www.pilatesrecordil.co.il, לעמוד הפייסבוק "אירוע הפילאטיס הגדול בעולם עם דליה מנטבר" או לחייג למספר הטלפון: 09-7793499.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך