עדן סבן כובשת את שער 'לאשה'

עדן סבן בראיון חושפני על המשפחה, החיים הסוערים ועל האהבה שמצאה בבית האח הגדול: "אנדל הוא התיקון שלי. גורל זה גורל, וכנראה היינו צריכים להיפגש מתישהו".
אנדל לעדן בבית האח הגדול: "אני רוצה אותך"
אנדל ועדן. צילום: mako

יוצאת האח הגדול, האשדודית עדן סבן ממשיכה לקצור את פירות ההצלחה, לאחר לא מעט קמפיינים ואהבה חדשה – היא כובשת גם את שער מגזין 'לאשה'.

יחד עם אמה פנינה, מתראיינות השתיים ומספרות על החיים הקשים שעברו, על המשפחה המיוחדת שיש להן ועל כך שתמיד היו שם האחת בשביל השנייה.

על המצב בבית בנעוריה סיפרה עדן ללאשה: "אמא שלי בדיוק ילדה את אחותי, היא לא עבדה, ולמרות שהיא בחיים לא אמרה לי 'תעזרי לי', הכל נפל עליי. לא ידעתי איך אצליח להחזיק את כל הבית הזה. בכיתה י"ב כמעט לא ראיתי בית ספר, הייתי המפרנסת היחידה. עבדתי במלא עבודות – מלצרית, ברמנית, דוגמנית. עברנו את הגיהינום הזה לבד. אף אחד בבית הספר לא ידע מה עובר עליי, ואף אחד במשפחה לא שאל אם אנחנו צריכים עזרה, גם כשלא היה לנו מה לאכול".

על אנדל, שגר מעבר לשכונה שלה ונפגשה איתו דווקא בבית האח הגדול היא אמרה: "אנדל הוא התיקון שלי, הוא אחד הגברים הכי מעניינים שהכרתי בחיים שלי. הוא פחד להכיר במה שהוא מרגיש כלפיי, אף פעם לא הייתה לו אהבה. לקח לו מלא זמן לעכל שהוא מתאהב בי. גורל זה גורל, וכנראה היינו צריכים להיפגש מתישהו".

לקריאת הראיון באתר xnet, לחצו כאן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך