להוריד את ראש הנחש

בכיר החמאס מאזן פוקהא, ששוחרר בעסקת שליט, חוסל בעזה, לאחר שהיה מעורב בהפעלת חוליית טרור. זו הדרך היעילה ביותר לפגוע בטרור, באנשים שאחראים ולא בעזה כולה, מסתבר שלראשי החמאס אכפת רק מעצמם, לכן שם צריך לפגוע
סידי

ונתחיל בהודעה משמחת לקראת חג הפסח הקרב עלינו לטובה. "על פי דיווח רשמי של החמאס, מאזן פוקהא, ששוחרר בעסקת שליט המפקד הבכיר האחראי להפעלת חוליות טרור בגדה המערבית, ומי שישב בעבר בכלא הישראלי, חוסל ברצועת עזה לאחר שנורה מטווח קצר על ידי אלמונים. בחמאס כבר מאשימים סוכנים ישראלים בחיסול". שי לחג או במילים אחרות, תענוג.

כן תענוג. בעיניי זו הדרך. זה בדיוק העניין. את הנחש מחסלים מהראש, לא מיתר הגוף. מי שמתכנן פיגועים נגד ישראלים ובעיקר יהודים (למרות שגם לא ישראלים נפגעים בדרך), יש לו רק כתובת אחת, העולם הבא. שם הם לא יכולים להזיק (לפחות לפי מה שאנחנו יודעים)…
אבל יש מעבר לשביעות הרצון לראות אדם כמו פוקהא מסתלק מאיתנו, יתר האנשים הנורמאליים, האנשים שבוחרים בחיים, יהודים וערבים, ישראלים ופלסטינאים. בעיניי זו הדרך הטובה ביותר והנכונה ביותר להילחם בטרור החמאס ושכמותו. לאנשים אלה אין ערך לחיי אדם. הם לא מקדשים את החיים אלא את המוות. הם שולחים אנשים להיות "שהידים" כשהם ממשיכים לחיות. אחזור בי. הם מקדשים את החיים… אבל רק שלהם.

כן, כן, הם שולחים אנשים להרוג חפים מפשע ובעצמם מסתתרים בכדי לא להיפגע. מבחינתם צה"ל יכול להפציץ בתגובה כל יום וכל היום את עזה ואזרחיה. ההיפך, הם מעדיפים שזה יקרה, במיוחד אם בטעות ייפגע בית חולים או בית ספר, הם "יחגגו" על זה ויטענו שאנחנו רוצחים בני רוצחים. להם לא חשוב מבני עמנו. בני עמם עבורם הם יעד, לא המטרה העיקרית. הם רואים עצמם כגוף שנועד לפגוע בישראל, לא לדאוג לעזה. נקודה. סימן קריאה! תראו את מצבה של עזה ותבינו. הכסף הולך או ל"שמן" את המושחתים שבהם (וחמאס עלה בגלל שחיתות הפת"ח והפך למושחת בעצמו) או לפיגועים ומנהרות. לא לפיתוח עזה. כסף אירופי הופך לטילים נגד ישראל לא להשכלה וקדמה. מישהו צריך להגיד את זה בקול רם. אני מתנדב.

אותו בן מוות פוקהא, שלצערי שוחרר בעסקת שליט (עסקה שרוב המשוחררים בה חזרו לפגע), רצה מאוד לחיות. הוא לא רצה שיפגעו בו. הוא תכנן פיגועים בחיילי צה"ל וכנראה גם בחג הפסח הזה רצה לעשות נזק אם אפשר. הוא שוחרר בעסקת שליט, בה שוחררו 1027 אנשים תמורת אדם אחד, גלעד שליט. ישראל שמקדשת חיים ולו של אחד, שחררה אותו ועוד מרצחים כמוהו הביתה, עבור חייל אחד. עבורנו לשמור על האזרחים והחיילים זהו ערך עליון. אצל אויבנו אין ערך כזה, הוא לא קיים.

ישראל לא צריכה להפציץ את עזה. אני לא מאלה שצועקים להפציץ את עזה, לשטח אותה, לכבוש אותה ולחסל את כולם. ממש ממש לא. יש שם ילדים, נשים ואחרים חפים מפשע. נכון, יש שנאה גדולה אלינו, אבל זו לא הדרך. הדרך הזו משרתת את אנשי החמאס, כמו פוקהא. הוא מבין שזה עבורו מצב שהוא יכול רק להרוויח ממנו.

תשאלו למה? הנה שאלתם. פשוט מאוד. מצד אחד הוא יכול להראות שישראל היא "הרעה" שפוגעת באזרחים, ומצד שני הוא גורם לעוד תסיסה בקרב אנשי עזה שרואים מטוס שהוריד שכונה או טיל שפגע באזור מגורים. הכעס על מצבם הכלכלי הגרוע, הופך במקום להיות מכוון לאנשי החמאס שאשמים בו, לכעס נגד ישראל. אין פה שום דבר טוב עבורנו בזה.

לא יקיריי, השיטה צריכה להיות חיסול ממוקדים. ישר לראש הנחש. להוריד את האנשים ששולחים את המבצעים, את המתכננים. לא לפגוע בכל האוכלוסייה ללא הבדל. אין פה שום דבר טוב לישראל. רק להפסיד גם בדעת הקהל העולמית וגם להמשיך להיות שנואה. השיטה היא למגר את הטרור על ידי הורדת המתכננים. זאת שיטה יעילה, אין בה גינויים עולמיים והכי חשוב, היא משיגה את מקסימום האפקט.

למה מקסימום? כי בני המוות האלה, הם פחדנים בני פחדנים. הם מפחדים על חייהם ורק ככה הם פתאום יחשבו שאולי כדאי להם לחשוב פעמיים לפני שיוציאו פיגוע אל הדרך. הם כאמור יישלחו את המתאבדים והמפגעים עם סיפור 72 בתולות, או בתולים, או לא יודע מה, הם יודעים שהם עושים שטיפת מוח לצעירים במצוקה וזה עובד להם. אבל ברגע שידעו שזה הראש והגוף שלהם שהולכים לפגוש את האלוהים, או נכון יותר את השטן, הם יחשבו אחרת. יזהרו. זאת השיטה. החל בה אריאל שרון ז"ל וצריך להמשיך איתה, ולכן כל הכבוד למי שעשה זאת ומי שאחראי לזה. צה"ל בתפארתו בעיניי.

בהודעת חמאס שיצאה לאחר החיסול נכתב: "אנחנו נשבור את המשוואה שהאויב רוצה להציב נגד גיבורי ההתנגדות בעזה, ונגרום לאויב להתחרט על היום שבו חשב להתחיל להשתמש במשוואה הזו. האויב ישלם את מחיר הפשע הזה ויהיה זה גמול בהתאם לגודל החיסול של השהיד. מי שמשחק באש יישרף ממנה".. הבנתם? המשוואה הזו לא מוצאת חן בעיניהם. הם רוצים משוואה אחרת שבה ייפגעו אזרחים בעזה ולא ראשי החמאס. זו המשוואה המקובלת עליהם. אז הגיע הזמן שנשנה אותה, שידעו ראשי החמאס, שהראש שלהם בסכנה. אולי אז יתחילו לחשוב איתו…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך