מריו ליטל חתם במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה

זר חדש במכבי אשדוד/באר טוביה, מריו ליטל ,29, 1.98 מ', שמשחק בליגה הפיליפינית חתם הערב, הוא יהיה הזר הרביעי בקבוצה ויחליף את פרסטון נואלס הפצוע. לאחר שהתברר כי דורון לאמב לא יוכל להגיע מיהרו באשדוד לסגור עם השחקן, שאמור להגיע בימים הקרובים.

זר חדש למכבי אשדוד/באר טוביה, מריו ליטל 29, 1.98 סיכם הערב, רביעי בקבוצה ויהיה הזר שיחליף את פרסטון נואלס הפצוע.

כזכור נואלס נפצע ובקבוצה חיפשו לו מחליף. הקבוצה הייתה קרובה לסיכום עם דורון לאמב האמריקני, מה-"D ליג", ליגת הפיתוח של של ה-אנ.בי.איי, אבל קבוצתו לא הסכימה לשחררו אלא בעוד יותר משבוע ואשדוד רצתה שחקן במידי.

לכן הוחלט ללכת על אופציה נוספת, שחקן אמריקני אחר, מריו ליטל. ליטל משחק בליגה הפיליפינית בקבוצת  TNT KATROPA  ובעברו שיחק "באוניברסיטת קנזס". בעבר הוא שיחק בליגה האוקראינית והקוריאנית.

באשדוד החליטו ללכת על שחקן זר נוסף, למרות העניין הכספי, גם בגלל שחושבים כי ניתן עדיין להגיע לפלייאוף העליון. מאמן הקבוצה מאיר טפירו לחץ על הבאת זר נוסף בכדי שהקבוצה לא תישאר עם 3 זרים בלבד. ייתכן מאוד כי כבר במשחק הקרוב מול אילת בחוץ, יהיה ליטל בסגל, אבל לא ברור אם יישחק.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך