שבוע הרצליה. הנשים מול הרצליה בחוץ הגברים מול הרצליה בבית

שבוע הרצליה של אשדוד בכדורסל. בשני קבוצת הנשים של מכבי בן אוצר השקעות תצא (18.10, "היובל"), למשחק מספר 2 בחצי הגמר סל עם יתרון 0:1 בראשון. קבוצת הגברים מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, לעומתה, תארח גם בשני את הרצליה (19.15, "היכל הקרייה"), בניסיון לצבור ניצחון ראשון בסיבוב השלישי. אגב הנשים יפגשו בחמישי את..הרצליה למשחק מספר 3.
כדורסל אש
ערב הכדורסל של אשדוד

הכדורסל באשדוד נערך ל"שבוע הרצליה", שיפתח בשני.

זה יתחיל במשחק חוץ של קבוצת הנשים, מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, תצא למשחק מספר 2 במסגרת חצי הגמר סל, מול הרצליה (18.10, "היובל"). אשדוד שניצחה במשחק הראשון, רוצה לנצח גם בשני ואז בחמישי הקרוב מול…הרצליה במשחק מספר 3, היא תוכל לגמור את הסיפור ולעלות לסדרת הגמר סל.

אבל לפני כן עליה כאמור לנצח את הרצליה. במשחק האחרון שהיה מאוד "חם" ואגרסיבי, נפצעה רוני בן בראשה, נזקקה לתפרים במחצה והיא בספק למשחק בשני.  בחצי הגמר סל השני, תארח חולון את רמת חן, כשהיא מובילה 0:1 על רמת חן. תוצאה מאוד מפתיעה.

בשעה 19.15 ("היכל הקרייה"), תארח קבוצת הגברים של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה את קבוצת הגברים של…הרצליה. באשדוד רוצים להשיג ניצחון ראשון בסיבוב השלישי, לאחר תבוסה בחולון. בפעם האחרונה שהרצליה הגיעה לאשדוד, לפני שני מחזורים, במשחק הסיום של הסיבוב השני, ניצחה אשדוד. עתה מקווים שזה יקרה שוב.

באשדוד יחסר פרסטון נואלס, שככל הנראה "גמר את העונה". אשדוד תשחק עם 3 זרים בלבד וזה יקשה עליה מאוד. היו"ר מאיר קיקוז כבר הודיע כי יחפשו מחליף לנואלס.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך