נבחרת מקיף ו' היא אלופת ליגת התיכונים של אשדוד בכדורסל

הבוקר, רביעי, התקיים משחק גמר ליגת התיכונים של העיר אשדוד בו השתתפו נבחרות המקיפים ו' נגד מקיף ח'. בסיום המשחק הוכרז ביה"ס מקיף ו' כמנצח, זאת לאחר שגברו על מקיף ח' בתוצאה 55-43.
נבחרת מקיף ו' היא אלופת ליגת התיכונים של אשדוד בכדורסל

יש אלופה לליגת התיכונים בכדורסל. קבוצת מקיף ו', הפינאליסטית מהעונה שעברה, היא האלופה החדשה.

הבוקר, רביעי, התקיים משחק גמר ליגת התיכונים של העיר אשדוד בו השתתפו נבחרות המקיפים ו' נגד מקיף ח'. בסיום המשחק הוכרז מקיף ו' כמנצח, זאת לאחר שגברו על מקיף ח' בתוצאה 55-43

בליגת התיכונים השתתפו השנה תשעה בתי ספר. לחצי הגמר העפילו מקיף ז' נגד ח' ומקיף ו' נגד ט' כאשר היום בגמר שיחקו: מקיף ו' נגד מקיף ח' שנצחו בחצי הגמר את האלופה היוצאת (מקיף ז').  את מקיף ו' מאמן יקיר פרץ.

אירוע משחק הגמר התקיים בנוכחותם של מר משה בוטרשוילי המשנה לראש העיר והממונה על הספורט ומנכ"ל רשות הספורט מר יורם אסרף, בהנחייתו של סמנכ"ל הרשות מר בני חזקיה ובתמיכת מנהל החינוך בעיריית אשדוד, משרד החינוך, הפיקוח על החינוך, משרד התרבות והספורט וכמובן רשות הספורט העירונית באשדוד שהפיקה ואירגנה את הליגה.

בתחילת הטקס הוענקו פרסים למקום השלישי והרביעי ולאחר מכן עלו נציגי כל הנבחרות מבתי הספר התיכונים- המאמן, המנהל והמורה לחינוך גופני תשורה במתנה על השתתפותם הספורטיבי. כמו כן קיבלו הוקרות הצטיינו השחקן המצטיין בליגה, ממקיף ו' בוריס בוגוסלבסקי ושרון אבטור "מלך הסלים" ממקיף ה' שקלע 182 סלים.

בשנה שעברה הגיע קבוצת ביה"ס מקיף ו' הגיעו למשחק הגמר נגד מקיף ז' ונוצחה. לכן הפעם הגיעו חדורי מוטיבציה. ככלל, המשחק היה כולו מותח ואנרגטי וניכר היה ששתי הקבוצות נלחמות על המגרש על כל כדור. בסיום הרבע הראשון תוצאת המשחק הייתה 18-13 למקיף ו'.

חגיגות האליפות (צילום: חנבו תקשורת)

במהלך הרבע השני שחקני מקיף ו' פתחו פער של כ-10 נקודות, שמרו עליו ואף הגדילו אותו עד תום המחצית שהסתיימה בתוצאה 33-19 למקיף ו'. בסיום הרבע השלישי מקיף ו' המשיכו להוביל וסיימו את הרבע בתוצאה 46-33.

ברבע האחרון למשחק הגדילו שחקני מקיף ו' את הפער אולם שחקני מקיף ח' לא ויתרו ונלחמו עד הדקה האחרונה. בתום המשחק התוצאה הייתה: 55-43 למקיף ו' נגד מקיף ח' ונבחרת הכדורסל של מקיף ו' הוכתרה בתואר אלופת ליגת התיכונים של אשדוד לשנת 2017!

בפסקי הזמן עלו להופיע חברי קרקס דורטו ורקדני הריקודים הסלוניים בהדרכתה של גלינה שוסטין. אגב מנהלי ביה"ס עלו לפני הרבע האחרון לתחרות קליות.

יורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט אמר: "אני רואה חשיבות רבה במפעל זה של ליגה עירונית בספורט וחיבור טבורי של החינוך וספורט כערך עליון של אחווה ומנהיגות וכמובן אורח חיים בריא. אני רוצה להודות למנהלי בתי הספר והמורים לחינוך גופני למפקח על הספורט במחוז וראש מנהל החינוך והממונה על הספורט, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מי שמוביל ומעודד את הפעילות הגופנית בכל דרך אפשרית ועל כך אנו חבים לו את הצלחתנו להשפיע וליצור את האווירה למצוינות הספורט בעיר אשדוד. למפיק האירוע והרוח המארגנת בני חזקיה סמנכ"ל רשות הספורט הבאת לסיום מופתי של גמר התיכונים ובהצלחה רבה. ישר כוח לך ולכל העוסקים במלאכה. המשימה ליצור בשנת הלימודים הקרובה 4 ליגות בתיכונים בכל מקצועות הכדור וליגת בנות . לתוצר זה נכוון השנה את המשאב הארגוני בתיכונים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך