רק בת 14 וכבר מחזיקת גביע המדינה בסיוף

יש גביע מדינה לאשדוד. אלן אייזלר בת ה-14 היא מחזיקת גביע המדינה בסיוף. אייזלר ממכבי אשדוד, גברה על יריבות בוגרות גדולות ממנה והיא מסומנת כסייפת העתיד. אולי עוד נראה אותה בדוכן אחר, באולימפיאדה. אלינה רייס, אף היא מאשדוד, סיימה שלישית.
רק בת 14 וכבר מחזיקת גביע המדינה בסיוף

מחזיקת גביע המדינה יש לאשדוד. לא בכדורגל, לא בכדורסל, אבל בענף אחר – הסיוף. אבל זה לא הכל, מחזיקת הגביע שלנו מאשדוד היא רק…בת 14!

העובדה שלא מדובר בענף ספורט פופולרי כמו משחקי הכדור או הג׳ודו לא מפחית ואולי אפילו מעצימה  את ההישגים של אשדוד בענפי הספורט השונים.

בסוף השבוע,  בגני תקווה, התקיימה תחרות גביע ישראל חרב ודקר בוגרים, לא פחות מ-3 ספורטאים ממועדון ספורטאי מכבי אשדוד לקחו חלק בתחרות. סייפי אשדוד מסתבר הלכו על כל הקופה.

במיוחד אמורים הדברים לגבי אלן אייזלר שזכתה בגביע המדינה  – סייפת חרב החזקה במדינה! מדובר בהישג ענק  – אלן, רק בת 13 הצליחה לגבור על יריבות גדולות ממנה בגיל אחרי הכל,  מדובר בתחרות בוגרים. אלן נחשבת לסייפת העתיד ולא מן הנמנע שבקצב הזה עוד שנראה אותה כסייפת בוגרת על דוכן אחר, באולימפיאדה.

אבל זה לא היה הכל. מסתבר כי סייפת נוספת אלינה רייס,מאשדוד זכתה במקום השלישי והמכובד וזכתה במדליית הארד בתחרות. כך שהעיר אשדוד בהחלט שלטה בתחרות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך