נהג המירוצים אלון דאי מאשדוד נבחר להיות דמות במשחק של סוני פלייסטיישן!

זה לא מתרחש כל יום. נהג המירוצים מאשדוד, אלון דאי, נבחר להיות דמות במשחק המחשב "סוני פלייסטיישן" ,DMR NASCAR Heat. משחק מירוצים מאוד פופולרי בארה"ב ובאירופה. כל מי שמשחק יכול לבחור בדמות של אלון דאי וברכב שלו. דאי: "זה כל כך מגניב! אני תמיד רציתי לשחק בתור עצמי במשחק וידאו".
מכונית מרוץ

אלון דאי, נהג המירוצים מאשדוד, ממשיך לעשות לנו כבוד.

מלבד העבודה שזכה בתואר אלוף אירופה עד גיל 25 במירוצי "נסקאר, מקום שלישי באירופה ומתחרה על תואר חביב הקהל של מירוצי "נסקאר", עכשיו הוא נבחר להיות גם דמות במשחק מחשב!! במשחק המירוצים הפופולרי:  DMR NASCAR Heat.

המשחק הזה מאוד נפוץ באירופה ובארה"ב. מדובר במשחק של "סוני פלייסטיישן", שבמסגרתו ניתן לבחור את הרכב והנהג (כפי שאפשר  לראות בתמונה). למעשה אלון נבחר בגלל השיגו ובגלל שהוא נחשב לדמות מאוד אהודה בקרב הצעירים ובקרב מעריצי  מירוצי "הנסקאר" בעיקר באירופה. כזכור בעונה הבאה, ייתכן מאוד כי אלון דאי יעבור להתחרות בארה"ב, שם מדובר במירוצים עוד יותר פופולריים, שם נמצא גם הכסף הגדול ובעיקר מדובר ב"עליית ליגה" מבחינתו.

עד אז, אלון ימשיך לככב על משחקי המסכים של מילונים רבים במסגרת משחקי "הסוני  פלייסטיישן" שלהם. אלון עצמו כתב בדף הפייסבוק שלו: זה כל כך מגניב! אני תמיד רציתי לשחק בתור עצמי במשחק וידאו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך