יש לכם ביצים?

רוב הסיכויים שמתישהו קניתם את הביצים של גליקסמן. אולי אפילו אתם כבר קונים אותם באופן קבוע בסופרמרקט הקרוב לביתכם, וזה לא מפתיע בהתחשב בעובדה שביצי גליקסמן הם מחברות שיווק הביצים המובילות בעולם בכל תחום אפשרי.
כבר שלוש דורות שמשפחת גליקסמן מתפעלת את אימפריית הענק שלה בתחום הביצים, הם התחילו את דרכם לפני כ-70 שנה כשאשדוד הייתה אך ורק דיונות וסבא יוסי גליקסמן מכר את מרכולתו בעגלה מבית לבית. כיום את האימפריה מנהלים שלושת הבנים בני, ארז ושי. אך כדרכו של העולם הטכנולוגיה מתפתחת וכיום גליקסמן שיווק ביצים נמצאים בטופ העולמי עם חוות גידול שפרוסים בכל הארץ, מהצפון ועד לערבה שבדרום.


יש להם מרכז מיון ביצים מהמשוכללים בעולם. עם מכונות מיון, רובוטיקה וגלאים אלקטרוניים מתוחכמים שיודעים למיין את הביצים הטובות ביותר והמעושרות ביותר ללא מגע יד אדם. ממש הייטק של עולם הביצים.
את כל התהליך מלווים צוות וטרינרי שדואגים לבריאות התרנגולות ובריאות הביצים על מנת שהביצים יגיעו לצרכן מועשרים בערכים תזונתיים מקסימליים ובאומגה 3 החשובים כל כך להתפתחותם של ילדים ומסייע לנשים מניקות.
כאן באשדוד נמצא סניף של "גליקסמן Express" מתוך רשת חנויות המנגישות את הביצים המיוחדות של גליקסמן בתנאי בוטיק ואיכות מהגבוהים במשק. החנות ממוקמת במרכז כלניות ברובע ח' אליהם מגיעות הביצים הכי טריות שקיימות בשוק. כל בוקר מחדש מגיעות ביצים חדשות אל החנות ישר מהלול.
גליקסמן נותנים דגש על בריאות הביצים שלהם והטריות ודואגים שתקבלו את הביצים ברמה הגבוהה ביותר והאיכותיות ביותר אליכם לצלחת, למרות ההקפדה והמהירות עדיין גליקסמן מבטיחים מחירים מהנמוכים בשוק.
בחנות של גליקסמן במרכז כלניות תוכלו למצוא מוצרים נוספים כמו טחינה וחלבה שהם מקבלים מטובי החקלאים בארץ, זיתים סורים טריים וברמה גבוהה, תמרים מסוגים שונים במגוון משקלים, דבש, סילאן, שמנים תוצרת הארץ הישר מחבל האסי שברמת הגולן במחירים תחרותיים. והכל תוך הקפדה על תדירות גבוהה של אספקה לחנות על מנת לשמור על טריות מירבית ומקסימלית, בריאות ברמה הגבוהה ביותר והכל במחירים הנמוכים ביותר.


מעבר לכל אלו לגליקסמן יש גם ביצי חופש וביצי חופש אורגניות שהם משווקים במחירים הזולים ביותר בשוק ובתדירות גבוהה.
אם אתם מעוניינים בביצים הכי טריות, הכי בריאות, הכי איכותיות וטעימות קודם כל תגיעו לגליקסמן. תקבלו במקום שירות מקצועי ונעים ואדיב ועל כל שאלה שתהיה לכם המוכרנים יוכלו לעזור ולענות לכם מאחר ומדובר במוכרנים מקצוענים שנבחרו בקפידה על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר. כשכל היתרונות נמצאים בביצים ולא על חשבון המחיר, אלא להפך, במחיר הכי זול, אין שום סיבה ללכת למקום אחר.
גליקסמן Express, מרכז כלניות רובע ח' באשדוד. תגיעו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך