אשדוד/באר טוביה מתכננת להפעיל את הסעיף להחתמת טפירו שבידה

במכבי קפלן באשדוד/באר טוביה מרוצים מאוד מהמאמן מאיר טפירו. היכולת האחרונה של הקבוצה לא נעלמת מעניהם והם מתכננים להמשיך איתו את החוזה. על פי החוזה יש להם אפשרות בתום העונה להחליט לגביו. כרגע זה נראה שנראה את טפירו עוד עונה על הקווים באשדוד. שביעות רצון גדולה גם מקווין דילארד.
טפירו
התחיל מסע. טפירו (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, צברה 3 ניצחונות רצופים בליגה והיא ככל הנראה הבטיחה את הישארותה בליגה ואפילו עם פתיחת הסיבוב השלישי היא חולמת על מקום בפלייאוף העליון.

באשדוד יודעים שהכתובת ליכולת היא גם המאמן מאיר טפירו. טפירו שזו לא השנה הראשונה כמאמן, קיבל את ההזדמנות שלו באשדוד והוא מרוצה בקבוצה. על פי החוזה שיש בין מאיר טפירו לאשדוד, הרי שמדבור בחוזה ל-3 עונו רצופות, אבל לאשדוד יש נקודת יציאה בכל עונה, או להבדיל האפשרות להחליט אם ימשיך. כמו שזה נראה כרגע, למרות שראשי הקבוצה לא אומרים זאת באופן רשמי, יש כוונה להפעיל את הסעיף ולהמשיך עם טפירו לעונה נוספת.

הדבר היחיד שניתן לחזור ולדון בו הוא השכר. טפירו אומנם משתכר פחות מצביקה שרף שעבד באשדוד בעונה שעברה, אבל עדיין מדובר בשכר לא נמוך, בוודאי עם העלויות של אשדוד. לא נראה כי שאלת השכר היא אשר תמנע את המשך העסקתו.

בקבוצה מרוצים מאוד מהרכש החדש קווין דילארד, שמאז שהגיע הקבוצה רק מנצחת דיאלרד נחשב בעבר לשחקן "בעייתי", שעבר 9 קבוצות ב-3 שנים, אבל נראה כי באשדוד הוא פורח. דילארד כזכור הגיע במקומו של דניאל יואינג ואם ימשיך כך נראה גם אותו בעונה הבאה בקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך