אורי בן סימון: "מהבוקר אני בדיכאון שאנחנו לא בחצי הגמר"

היום, שני בערב, ייערכו משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל נשים, לראשונה זה שש שנים, ללא מכבי בן אשדוד, מחזיקת הגביע, שהודחה ברבע הגמר. אורי בן סימון המנכ"ל והמנהל המקצועי: "לא מאין שאנחנו לא שם".
בן סימון
האב הגאה. בן סימון.

היום, שני, חצי ייעכרו משחקי חצי גמר גביע המדינה ווינר סל לנשים,  באולם ברמלה, מי שלא תהיה שם אחרי 6 עונות ברציפות, היא מחזיקת הגביע ואלופת המדינה, מכבי בן אוצר השקעות אשדוד.

המנכ"ל  והמנהל המקצועי של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, אויר בן סימון התייחס להיעדרות אשדוד: "אני כבר מהבוקר בדיכאון. הופענו שש שנים ברציפות בחצי הגמר, אני לא מאמין שאנחנו לא שם".

מי תזכה לדעתך?

רמת חן"

אז אולי בשנה הבאה?

:אני כולי תקווה"

בשש השנים האחרונות, כולל בשנה שעברה, זכתה בגביע מכבי אשדוד 3 פעמיים, עוד פעמיים אליצור רמלה ופעם אחת בנות הרצליה. השנה אחרי סדרת הפתעות ברבע הגמר אשדוד (על ידי חולון)  והרצליה הודחו, רמלה עדיין בליגה הלאומית. הכניסה למשחקים אגב היא חופשית. משחק הגמר יתקיים ביום חמישי בשעה 19:40 גם הוא ברמלה במעמד שרת התרבות והספורט ח”כ מירי רגב. יקדם לו בשעה 17:00 גמר נערות ב’ ע”ש נילי נאתכו בין א.ס רמה”ש להפועל ראשל”צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך