פתחו עם תקווה

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד פתחה את הפלייאוף התחתון עם ניצחון על מעלה אדומים 94:85 והרבה תקווה להישארות בליגה הלאומית.
ניצחון משמעותי מאד למכבי אשדוד שפותחת את הבית התחתון ברגל ימין. אשדוד גברה על  מעלה אדומים בחוץ 94:85. אשדוד הוכיחה כבר מהפתיחה שהיא רוצה יותר את הניצחון והובילה לאורך רוב שלבי המשחק, כאשר ברבע השלישי הפער כבר הגיע ל-24 הפרש. ברבע האחרון המקומיים קיזזו ל-6, אבל לא מעבר לכך. הקבוצה של יאיר גבירת עם הפסד שקצת מסבך אותה והיא תצטרך ניצחון ביום שישי בהוד השרון, מנגד האשדודים יחזרו לאולמם הביתי למשחק חשוב מול מגדל העמק/יזרעאל.
יוניו ברואטה פתח טוב את המשחק ויחד עם כריס אורטיז ורביב פיטשון האורחים הובילו 22:14 לאחר הרבע הראשון. כריס אורטיז פתח טוב את הרבע השני ועם שלשה קבע 27:18, מנגד ג'יילן קאנטי ויניר בנימין השיבו אש. האורחים המשיכו להכתיב את הקצב ורובינשטיין סיפק מהלך נאה וחדירה יפה – 37:29. האחרון המשיך בשלו ועם שלשות של בוריס בוגוסלבסקי וארתור רוזנפלד הלוח הראה 47:37 במחצית. הדולפינים פתחו את הרבע השלישי בריצת 9-0 ועלו ליתרון שיא 56:37. יוניו ברואטה וכריז אורטיז הגדילו ל-65:41, בעוד בצד השני המקומיים צלפו שתי שלשות ברצף. יוניו ברכואטה הגיב בשלשה והרבע השלישי נגמר ב-72:52. הרבע האחרון לא היה שונה ברובו, עד שלקראת הסיום הקבוצה של יאיר גבירץ החלה בלחץ על כל המגרש והורידה את הפער ל-6 בלבד, אבל לא מעבר לכך.
הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה (4/7 לשלוש) 21 נק', רביב פיטשון (9 ריבאונדים) 20 נק', כריס אורטיז 18 נק', רומן רובינשטיין 12 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך