רגע להפתעה

שער של מאור מליקסון בדקה ה-90, מבאר שבע, מנע הפתעה מאשדוד שיכולה והייתה צריכה לצאת מהמשחק הזה מול באר שבע עם נקודה. אשדוד תצטרך במחזור הבא לחזור עם נקודות מול מכבי פ"ת בחוץ, במחזור האחרון של הליגה הסדירה, לפני הפליאוף התחתון
בעיטה מחוץ למגרש

אז המשחק הזה צריך להתחיל מהסוף. הדקה ה-90. התקפה של בא שבע. מהרן ראדי הגביה כדור  מצד ימין, טוני וואקמה  נגח אותו, מיכאל אוחנה הוריד אותו עם הראש ומאור מליקסון בעט משלושה מטרים פנימה – 0:1. לבאר שבע ניצחון והחמצה גדולה של מ.ס אשדוד לצאת מכאן עם הפתעה ועם נקודה.

אשדוד הייתה ראויה לנקודה. נכון, היא שיחקה טקטית, עם 3 בלמים וקו נוסף של הגנה, אבל היא גם יכולה הייתה להפתיע.  דן ביטון קיבל כדור (16) כדור הכניס מסירת עומק טובה לדין דוד בתוך הרחבה, אבל גיא חיימוב יצא טוב ומנע שער לאשדוד. אשדוד לא יכולה במשחק כזה להחמיץ מול באר שבע. גם אור אינברום בכמה פעולות של שחקן גדול, הביך את באר שבע. מ.ס הייתה מחויבת מאוד עם משחק הקרבה. אבל זה הספיק כאמור עד לדקה ה-90.

במחצית השנייה אשדוד עמדה באותה השיטה מול באר שבע שהתקשתה, אבל מהדקה ה-70, אשדוד ניסתה לשמור על התוצאה ובעיקר התגוננה. גדי קינדה יצא בדקה ה-80 ולאשדוד הוא חסר במרכז המגרש (הצטיין במשחק עם אינברום. משחק טוב גם לניר ברדע) ובאר שבע כאמור ידעה לנצל זאת בדקה ה-90.

עכשיו אשדוד תצטרך להשיג נקודות חשובות במשחק האחרון מול מכבי פ"ת בחוץ. זה המשחק האחרון בליגה הסדירה לפני תחילת הפליאוף התחתון, שבו כל נקודה, כמו זו שהוחמצה מול באר שבע בדקה ה-90, חשובה.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן (בנצי מושל, 67), חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, ניר ברדע, קרלו ברוצ’יץ’, תום מונד, גדי קינדה (סנדרו גוטאל, 80), דן ביטון, אור אינברום ודין דוד (רועי בקל, 73).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך