בן שמעון: "אנחנו רוצים לסיים בצורה טובה ומכובדת"

מ.ס אשדוד תארח בשני את הפועל באר שבע (20.30., אצטדיון הי"א), למשחק שיקבע לבאר שבע אם תמשיך להיצמד למכבי חיפה במאבק על תואר האליפות.
בן שמעון.

מ.ס אשדוד תארח מחר, שני (אצטדיון הי"א, 20.30), את הפועל באר שבע. אשדוד מגיעה לאחר שהסיכויים להגיע לאירופה אפסו. מבחינת רן בן שמעון הוא ירצה לסיים את שלושת המחזורים שנותרו, בתצוגה טובה.

הפועל באר שבע מצידה רוצה אליפות. הניצחון שלה על מכבי חיפה שצימק א הפער ל-4 נקודות, החזיר את התקווה אצל הבאר שבעים, כי אפשר אולי לעשות זאת.

רן בן שמעון: "יש בספורט את הקלישאה שזוכרים את הסוף, אז אנחנו רוצים לסיים בצורה טובה ומכובדת. רוצים לסיים את שלושת משחקי הליגה בצורה טובה. אין ספק שקיבלנו מכה קשה וכואבת, אבל הקבוצה הזו גילתה אופי, אני מאמין שגם עכשיו היא תגלה אותו".

באר שבע תגיע לאצטדיון הי"א עם סגל חסר מאוד. ברשימת הנעדרים נמצאים רותם חטואל (פציעה), עדן שמיר (פציעה), שי אליאס (פציעה), איאד אבו עביד (פציעה), אביב סולומון (פציעה), שאפי סוליימאנוב (הרחקה), אדריאן פאון (הרחקה) ושגיב יחזקאל (צהובים). פטריק קלימלה, הלדר לופס ואיתן טיבי חזרו להתאמן ועשויים לעמוד לרשותו של ברדה, שירשום כמה שחקני נוער בסגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך