אשדוד ניסתה לצרף את זליקוביץ' ולוי ת"א וירושלים "חטפו" אותם

אשדוד באר טוביה, ניסתה לצרף את זליקוביץ' מהרצליה ונמרוד לוי מראשל"צ, אבל שתי הגדולות מכבי ת"א וירושלים, הקדימו ו"וחטפו" אותם. שבועיים וחצי לאחר שנפצע במשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א, חוזר אדם אריאל בחמישי לאימוני הקבוצה. בתחילה חשבו שאריאל גמר את העונה, אבל לבסוף הסתבר כי ייעדר 3 שבועות. הוא עשוי לחזור לסגל מול הפועל ת"א בשני.

לא רבים יודעים, אבל מכבי אשדוד/בארנ טוביה, ניסתה השבוע לצרף את אחד משני השחקנים, נמרוד לוי (21, 2.08 מ') ואבירם זליקוביץ' (27, 1.92).

השניים שוחררו מקבוצותיהם. זליקוביץ' מהרצליה ולוי ממכבי ראשל"צ. אשדוד פנתה לשני המועדונים וגם המאמן מאיר טפירו בדק עם השחקנים. אבל עד שהשניים קיבלו החלטה, נכנסו לעניין מכבי ת"א והפועל ירושלים. שתי הקבוצות העבירו הצעה כספית גבוהה יותר והבטיחו לתת במה לשניים והם עברו. לוי לת"א וזליקוביץ' לירושלים. אגב באשדוד היו השניים מקבלים יותר דקות משתי הקבוצות, אבל הם העדיפו את ההצעה הגבוהה והבכירה יותר.

קפטן מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, אדם אריאל, חוזר היום, חמישי, לאימוני הקבוצה, לאחר שכבר חשבו כי "גמר את העונה".

כזכור נפצע אריאל לפני שבועיים וחצי, במשחק מול מכבי ת"א, בחצי גמר גביע המדינה. אריאל נטש את המשחק ולאחר בדיקה נקבע כי הוא סובל מקרע ברצועה הצדית בברך. הערכה הייתה כי הוא "גמר את העונה".

אבל אריאל החליט לקבל עוד חוות דעת. בחוות הדעת הרפואית השנייה, נאמר לו כי אין לו קרע ברצועה הצדית וכי לאחר טיפול יוכל לחזור להתאמן תוך שלושה שבועות. אריאל קיבל את חוות הדעת השנייה וכאמור היום הוא חוזר להתאמן.

אגב לא ברור כמה יישחק מול הפועל ת"א, במשחק החוץ, ביום שני. אבל הוא עשוי להיות בסגל ואם יהיה בסגל, לא מן הנמנע שמאיר טפירו, מאמנו, ישלב אותו בהדרגה במשחק.

אגב הפועל ת"א, לאחר הניצחון על אילת בבית, מקווים באשדוד כי אפשר לחזור גם מהמשחק מול הפועל ת"א, עם ניצחון. ניצחון נוסף במשחק הזה, ירחיק את אשדוד מקרית-גת האחרונה ויכול לפתוח פער של 3 נקודות.

מאיר טפירו מודע לחשיבות המשחק מול אילת, כדחיפה למשחק הבא מול הפועל ת"א. טפירו התייחס בסיום לסיבה לניצחון על אילת שהוא המפתח למשחק מול הפועל ת"א: "אני חושב שמה שעשה את ההבדל היה בעיקר האנרגיות בהגנה שהיו חסרות לנו. כל העונה אנחנו משחקים באנרגיות טובות ומובילים, אבל ברבע האחרון מקבלים החלטות פחות טובות. מול אילת רצנו עם זה עד הסוף ואני שמח, כי זה ניצחון שהיה מאוד חשוב לנו להמשך".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך