בשישי מכבי בן בנות אשדוד רוצה חצי גמר גביע המדינה

אשדוד תארח ברבע הגמר (12.00, אולם הקריה) את א.ס רמה"ש ותנסה לעלות שלב. שידור ישיר ב- ספורט 5+. מאזן כל הזמנים בגביע בין שתי הקבוצות עוד על : אשדוד - רמת השרון 3-6.
גביע
חצי גמר.

אורי בן סימון, מנכ"לה ומנהלה המקצועי של קבוצת הכדורסל נשים מכבי בן בנות אשדוד, אמר השבוע כי הוא הולך על כל התארים. בשישי (12.00, אולם הקריה) הוא והקבוצה לשו, עם המאמן החדש/ישן עדן ענבר, יכולים לעשות צעד בכיוון הגביע לפחות, כאשדוד תארח את א.ס רמה"ש במסגרת גביע המדינה.

מאזן כל הזמנים בגביע בין שתי הקבוצות עוד על : אשדוד – רמת השרון 3-6. העונה: אשדוד שלישית במאזן 4-8, רמה"ש חמישית עם ניצחון פחות והפסד אחד יותר. מאז הגעתו של עדן ענבר לאשדוד היא עם 2 ניצחונות רצופים ועוד 2 עם עוזר המאמן יאיר מור יוסף.

רמה"ש מגיעה אחרי 2 הפסדים רצופים לרמלה ולהרצליה. הקבוצות נפגשו במחזור החמישי אז רמה"ש ניצחה באשדוד 75-85 עם שיא עונתי של 28 נקודות של בריגי'ט קרלטון. גם ויקטוריה ויויאנס העמידה שיא עונה של 34 נקודות שלא הספיקו עבור אשדוד. הקבוצות יפגשו שוב בליגה ביום שני הקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך