הפסידו "במשחק העונה"

מכבי בן אשדוד, השנייה בטבלה, נוצחה ב"משחק העונה", של ליגת העל בכדורסל נשים, על ידי המוליכה רמת חן 88:83. זה היה למעשה המשחק שיכריע מי תזכה ליתרון הביתיות בסדרת הגמר סל. זו תהיה רמת חן. אשדוד הוליכה כל המשחק, עד פציעתה של טיפאני הייז. טענות לשפוט.
תחילת המשחק
התחילו טוב. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים)

טיפאני הייז ישבה ונאנקה מכאבים לאחר שנפגעה בקרסול, במהלך הרבע הרביעי. זה היה רגע כואב במיוחד. לא רק לה, אלא לכל קבוצת מכבי בן אשדוד, במשחק החשוב מול המוליכה רמת חן, בחוץ.

הייז קלעה במשחק הזה 33 נקודות. היא יצאה כשאשדוד הוליכה בהפרש של 7 נקודות ורמת חן נראתה מאבדת את המשחק. שי דורון קלעה שלשה ועשתה 67:77, אבל הפציעה של הייז, 4 דקות לסיום גמר את המשחק לאשדוד, רמת חן חזרה למשחק, ברבע האחרון, שבו הייז ישבה בחוץ (ואח"כ נאלצה לחזור), עלתה ליתרון 80:81 וסיימה את המשחק בניצחון 83:88. גם השיפוט לא עזר לאשדוד היו טענות. המאמן עדן ענבר, אמר בטלוויזיה: "אני מתלבט מה להגיד". ענבר לא לקח טיים אאוט ברגעים האלה ולא עצר את הריצה של רמת חן, שפיגרה ב-10 וניצחה ב-4.

אשדוד ידעה שהיא צריכה לנצח את המשחק הזה. אשדו השנייה הייתה עוברת את רמת חן הראשונה אם הייתה מנצחת וזוכה ליתרון הביתיות בסדרת הגמר סל. זה אומר כעת שיתרון הביתיות הוא של רמת-חן. כפי שהיה אגב, גם בעונה שעברה, אז אשדוד זכתה באליפות, באולמה של רמת חן.

הרבע הראשון היה צמוד ונגמר 24:21 לרמת חן. אבל אשדוד ברבע שני מצוין, עם 15:27 לזכותה ברבע! פתחה פער של 9 נקודות בירידה למחצית 39:48. זה נשמר ברבע השלישי ואשדוד הוליכה 71:60. כשזה נראה הולך לקראת הניצחון של אשדוד, הייז נפצעה..והיתר היסטוריה. זה נגמר ב-88:83 לרמת חן.

קלעו לאשדוד: הייז 33, דורון 19, ווילר 13, לויצקי 8, פרסלי 7, גרייבס 3.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך