אשדוד/באר טוביה חסכה בעזיבת יואינג כחצי מילון שקלים

דניאל יואינג שוחרר ממכבי אשדוד/באר טוביה, במקומו הגיע קווין דילארד. מסתבר ששחרורו חסך לאשדוד כחצי מיליון שקלים. כיצד? בעזרת פעילות חכמה של אנשי הקבוצה מאחורי הקלעים. בשני תגיע לאשדוד אילת, שעלתה זמנית למקום השני בטבלה!
דניאל יואינג
המצטיין. דניאל יואינג (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

דניאל יואינג שוחרר בימים אלו ממכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. החליף אותו, קווין דילארד. את זה כולם יודעים. מה שלא יודעים זה כיצד התנהלו הדברים מאחורי הקלעים, בטיימינג מדהים מבחינת אשדוד, שבסופו של דבר חסכו לקבוצה כחצי מיליון שקלים.

באשדוד היו מאוכזבים מיואינג. זה לא היה חדש. אבל לשחקן היה חוזה ״נו קאט״, דהיינו בלי יציאה, עד לתום העונה הבאה. באשדוד ידעו כי אם ישחררו אותו, העלות של כחצי מיליון שקלים, עד לתום החוזה, תיפול עליהם.

ראשי הקבוצה גיששו וגילו שהשחקן מבחינתו לא יעשה זאת, אבל המסר הועבר, כנראה באופן כללי למקורביו. והנה השבוע התקבלה ״לפתע״, פנייה של קבוצתו לשעבר נפטונאס מליטא, שביקשה לבדוק אם יש נכון בשמועות שאשדוד תסכים לשחררו. באשדוד מיהרו לקפוץ על המציאה ושחררו את יואינג ועוד מרצונו ומרצון קבוצתו הקודמת.

יואינג עבר לליטא ואשדוד חסכה לעצמה חצי מיליון שקלים וגם החליפה אותו, כפי שרצתה. טאקטיקה מדהימה.

בשני תגיע לאשדוד אילת. במשחק צפוי לשחק דילארד, במקום יואינג. אילת מגיעה לאחר ניצחון על ירושלים ועלייה זמנית למקום השני!! אשדוד מגיעה לאחר 6 הפסדי ליגה רצופים ובלי אדם אריאל הפצוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך