קווין דילארד חתם במכבי אשדוד/באר טוביה ויחליף את יואינג

קווין דילארד, רכז בן 27 (1.83 מ'), חתם במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה ויחליף את דניאל יואינג. בקבוצה מחפשים עוד פתרונות למצבה של הקבוצה בליגה, 6 הפסדים רצופים. המאמן טפירו עורך שיחות אישיות וההנהלה החליטה לערוך בחמישי ישיבה בנושא. שינויים בצוות המקצועי לא יעלו על הפרק, אבל ייתכן ששמות שחקנים נוספים יעלו. היו"ר קיקוז: "נדון במצב הקבוצה ונבחן אפשרויות".
דניאל יואינג
המצטיין. דניאל יואינג (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

קווין דילארד, רכז בן 27 (1.83 מ') ששיחק בקרשיאקה הטורקית ובניו זילנד ברייקרס  האוסטרלית, חתם באשדוד/באר טוביה ויחליף את רכזה של הקבוצה, דניאל יואינג.

הוא קלע 12 נקודות ומסר 5 אסיסטים ב-28 דקות על הפרקט בממוצע. בברייקרס הוא עמד על ממוצע של  18 נקודות ב-30 דקות בממוצע. התקווה היא שהוא יניהג את הקבוצה, במקום יואינג, שלא הצליח בתפקיד הזה.

במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה חיפשו  פתרונות למצבה של הקבוצה בליגה. לקבוצה 6 הפסדים רצופים והיא ממוקמת מקום אחד מעל לקו האדום, מעל קרית-גת. לכן החליוף ובנוסף בחמישי הקרוב תערוך הקבוצה ישיבת הנהלה.

בישיבה לא צפוי דיון בצוות המקצועי בראשות המאמן מאיר טפירו, אבל בהחלט ייתכן מאוד שיעלו שמות שחקנים נוספים ובעיקר זרים, אשר עשויה להיות אליהם פניה, בכדי להבהיר להם את מצבם בקבוצה. יעלה גם נושא הזר החמישי והעלויות שלו. אבל כמו שזה נראה לא יצורף כרגע זר חמישי מאחר ומדובר בעניין כלכלי נטו. המאמן טפירו אגב רוצה זר נוסף, אבל מבין אף הוא את הבעיה הכספית. יואינג היה הראשון לשלם את המחיר

טפירו, כפי שפורסם "באשדוד אונליין", עורך שיחות אישיות עם שחקני הקבוצה, בכדי לשמוע, אבל בעיקר להשמיע. טפירו מבין אף הוא שחייב להיות שינוי, אם לא בסגל אז לפחות בגישה.

היו"ר מאיר קיקוז: "זו ישיבה מן המניין. בין היתר נדון במצב הקבוצה ונבחן אפשרויות. עניין הצוות המקצועי לא עומד על הפרק. אבל נדון בשחקנים שלא יבינו או מבינים את גודל המשימה ואת המחויבות שלהם לקבוצה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך