הסתיימה העונה הרגילה בליגת העל לנשים. נפתח הפליאוף העליון – מצורף לוח המשחקים

הליגה הרגילה בכדורסל נשים הסתיימה ובחמישי ייפתח הפליאוף העליון. אשדוד סיימה שנייה והיא תארח בחמישי (19.00, הקרייה) את אליצור חולון שהדיחה אותה מהגביע. בסיום הפליאוף יעלו 4 הראשונות לחצי הגמר סל.
קבוצת הנשים בכדורסל אלופת המדינה

ליגת העל בכדורסל נשים הסתיימה ביום שני. מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה, סיימה במקום השני וכצפוי עלתה לפליאוף העליון. אשדוד סיימה עם אותן הנקודות כמו רמת חן הראשונה ורק בגלל ששני הפסדיה בליגה, הם לרמת חן, סיימה רמתן חן ראשונה. מה שאומר שהיא תארח את המשחק בניהן בפליאוף העליון. משחקי הפליאוף יפתחו כבר בחמישי הקרוב, כשאשדוד תארח (19.00, הקריה), את אליצור חולון, שהדיחה אותה מהגביע.

הפליאוף העליון הוא פליאוף בין 6 קבוצות. הן ישחקו בניהן בשיטת ליגה בת 5 מחזורים. דהיינו אין בית וגומלין בחוץ. יש סדר משחקים (מצורף). ארבע הראשונות שיסיימו את הפליאוף העליון, יעלו לחצי הגמר סל והשתיים שינצחו בסדרת הטוב מ-5 יעלו לגמר סל, שוב בסדרת הטוב מ- 5 שבסופה תקבע האלופה. אם לא יקרה משהו יוצא דופן, יעלו לחצי הגמר סל, רמת חן, אשדוד, הרצליה ורמה"ש. הנקודות אגב מהליגה עוברות איתן.

להלן סדר המשחקים:

 

משחקי הפליאוף העליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך