שש אחר החצי. הפסד שישי ברציפות לאשדוד/באר טוביה

מכבי אשדוד/באר טוביה, רושמת הפסד שישי ברציפות. בקבוצה קיוו כי לפחות במשחק במוצ"ש, מול האלופה מראשל"צ לאחר התצוגה המצוינת בחצי הגמר מול מכבי ת"א, זה ייגמר אחרת. זה נגמר 58:80 לחובת אשדוד. צ'ארלס תומס הקניט את ספסל אשדוד. עכשיו תגיע אילת לאשדוד.
שחקן אשדוד נגד שחקן ראשון

זה כבר שש. לאחר תצוגה מעולה של מכבי אשדוד/באר טוביה בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א, קיוו באשדוד לעצור את רצף ההפסדים. אבל זה לא עבד מול האלופה מראשל"צ בחוץ, וההפסד השישי נרשם ובצורה קלה מאוד. בפתיחה זה נראה אחרת לגמרי  לאחר רבע ראשון טוב של אשדוד, אבל זה נגמר שוב לא טוב, הפעם 80:58. צ'ארלס תומאס ביזה את עצמו בתנועות הקנטה לספסל של אשדוד, קבוצה בה שיחק שנה וחצי.

הקהל הנאמן של אשדוד (צילום: עודד קרני. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אשדוד פתחו חזק בהגנה ועלו ל-2:5. כהן וקארמייקל נראו טוב יותר והעלו את אשדוד ליתרון 9:17 ודווקא אז החמיצה כמה סלים קלים מאוד שיכלו להגדיל  את הפער. ראשל"צ העבירה הילוך בהגנה והפער ירד ל-17:15 בלבד. רבע טוב של אשדוד. ראשל"צ לחצה בדרך לשוויון 17:17. סלים של וויינס ותומאס סגרו ריצת 4:18 שהפכה ל-21:27 לראשל"צ. החמישייה הישראלית של האלופה המשיכה לרוץו ירדו להפסקה ב-25:36 למארחים.

בן שימול מול זיו (צילום: עודד קרני. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מקריי ורישרד העלו להפרש שיא של 16 נקודות. קארמייקל וזיו הורידו לפיגור חד-ספרתי. הגנה טובה של ראשל"צ, הגדילה ל-36:52.  דאוסון הוסיף נקודות בדרך ל-41:57. יואינג וזיו צימקו והורידו את אשדוד בסיום הרבע בפיגור57:45 . קארמייקל עוד ניסה אבל שתי שלשות רצופות של רישרד ואחת נוספת של וויינס העלו את ההפרש מעל 20 וסגרו עניין באופן מעשי. בסיום ניצחון 58:80.  עכשיו צריך להתוכנן למשחק מולא ילת בבית, במחזור הבא.

ועוד נקודה לסיום. צ'ארלס תומאס ביזה את עצמו, כשבאחת הפעמים שקלע, עשה תנועת הקנטה בסגנון "תתקשרו אליי", לספסל של אשדוד. שנה וחצי שיחק תומאס בקבוצה, בשניה אחת הוא הרס הכל. הקהל של אשדוד לא אהב את זה. גם באשדוד לא אהבו את זה.

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: סיימון 21 (3-9 לשלוש, 5 איבודים), קארמייקל 13 (8 ריבאונדים), נואלס (3-13 מהשדה, 8 ריבאונדים) ויואינג 7 כ"א, כהן (1-8 מהשדה) וזיו 4 כ"א, אלטיט 2. כן שותף: טישמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך