דניאל יואינג חולה אבל אמור לשחק

במוצאי שבת (20.30, בית מכבי), תשחק מכבי אשדוד/באר טוביה בראשל"צ, כשהיא חייבת להשיג ניצחון לאחר 5 הפסדים רצופים בליגה, לא כולגביע. דניאל יואינג, סבל השבוע משפעת, אבל עדיין אמור לשחק בגלל חשיבות המשחק. אדם אריאל ייעדר.
דניאל יואינג
המצטיין. דניאל יואינג (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מאיר טפירו רצה מאוד גביע. את זה כולם יודעים. זה לא קרה ואשדוד/באר טוביה, הודחה מחצי הגמר. עכשיו נותרה הליגה, ואם בליגה עסקינן, הרי שהקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה הפסד שישי ברציפות. אם כל זה לא מספיק, הרי שהמשחק הקרוב של אשדוד הוא מול ראשל"צ, עדיין האלופה, במוצאי שבת (20.30, בית מכבי).

מי שלא נמצא בכשור משחק, אבל אמור לשחק, הוא דניאל יואינג. יואינג היה חולה השבוע בשפעת וזה ניכר באימוני השבוע. אבל בגלל חשיבות המשחק יואינג יישחק, בדיוק מכפי ששיחק מול מכבי ת"א בחצי הגמר. מנגד אדם אריאל, שנפצע במשחק בברכו וייעדר לפחות 3 שבועות, לפחות, לא יישחק. אין ספק שהוא יחסר לקבוצה.

בקבוצה רואים לאחרונה את בריחתה של גלבוע/גליל מהתחתית ומבינים כי זו תהיה אשדוד או קרית-גת שיאבקו נגד הירידה. כרגע מצבה של אשדוד טוב יותר בגלל 2 ניצחונות הפרש ועוד יתרון על קרית-גת אותה היא ניצחה פעמיים. אשדוד חייבת לחבר ניצחון, אם היא לא רוצה כל הזמן להביט לאחור ולראותך מה עשתה קרית-גת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך