אורן מאירוביץ עבר ניתוח ו"גמר את העונה"

אורן מאירוביץ', שוערה של הפועל אשדוד ונבחרת ישראל בכדוריד, עבר ניתוח ברביעי ו"גמר את העונה". הוא יחסר במשחק החשוב על המקום הפליאוף העליון, בשישי (16.00, היכל הספורט רחובות), מול עירוני רחובות. קושמרו בספק. לא ברור אם מאירוביץ' יחזור לשחק באשדוד. מאירוביץ': "תקופה מאתגרת לפניי".
אורן מאירוביץ עבר ניתוח ו"גמר את העונה"

אורן מאירוביץ', שוערה של נבחרת ישראל והפועל אשדוד, עבר ביום רביעי ניתוח במפרק הירך וגמר את העונה. מאירוביץ', יצטרך תקופה חלמה של חצי שנה.

מאירוביץ : "תקופת שיקום מאתגרת לפניי, תקופה מבלי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב – לשחק כדוריד. תקופה שתלמד אותי על עצמי ותחשל אותי. נתראה על המגרש בעונה הבאה". כשהוא אומר נתראה, לא בטוח שזה יהיה לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, אתה הוא מסיים חוזה לאחר 2 עונות וברור שיהיו לו הצעות מהקבוצות הבכירות בליגה.

אגב הפועל אשדוד, השישית בטבלה,  תצא למשחק חוץ מול עירוני רחובות (שישי, 16.00, היכל הספורט רחובות), מהמקום התשיעי. אשדוד לאחרונה בתקופה לא טובה והמשחק מול רחובות, שבדרך כלל לא הייתה לה בעיה לעבור, הפך למשחק חשוב עבורה, אם היא רוצה להגיע לפליאוף העליון. לא ברור עדיין אם עומרי קושמרו יהיה כשיר לגמרי למשחק.

בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב: "יום שישי, בשעה 16:00 משחק שיכול לקבוע עונה שלמה! אשדוד יוצאת לרחובות למשחק על 2 נקודות יקרות מאוד.
חייבים להביא את הנקודות הביתה בכדי להשאיר את חלום הפלייאוף בחיים, ואין יותר חשוב מהאוהדים האדומים שלנו שיודעים לדחוף ולהרים את הקבוצה במיוחד בתקופה המאתגרת והלא פשוטה הזו. אין תירוצים וחיסורים צריכים אתכם איתנו!!! מחכים לכם"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך