כל הכרטיסים שהוקצו למכבי אשדוד/באר טוביה נמכרו

ביום שני תפגוש מכבי אשדוד/באר טוביה את מכבי ת"א בחצי גמר גביע המדינה (18.45, "הארנה"), כ-850 כרטיסים הוקצו לאשדוד וכולם נמכרו. האוהדים יישבו בשערים 10-11. הקבוצה תשתכן במלון קראון פלאזה.

כ-1000 אוהדים ילוו ביום שני את מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה במשחק חצי גמר גביע המדינה ביום שני, (18.45, בארנה בירושלים), במשחקה מול מכבי ת"א.

האיגוד הקצה לאשדוד 850 כרטיסים וכולם נמכרו. בודדים שנותרו נמכרו בימים האחרונים. כך שיחד עם בעלי תפקידים ומקורבים נוספים, יהיו כ-1000 אוהדים של אשדוד.

האוהדים אגב יישבו ביציעים 10-11, זה נקבע כבר לפני כחודש. עוד נקבע כי המשחק בין מכבי ת"א לאשדוד יהיה הראשון מבין השניים, ואשדוד תהיה זו שתשחק בצהוב בעוד מכבי תשחק בצבע אחר, כנראה כחול.

הקבוצה תצא ביום ראשון לאימון בירושלים ואחר כך תשתכן במלון במלון קראון פלאזה בירושלים, אשר  העניק לאשדודים את התנאים הטובים ביותר שיכלו לקבל מבחינתם במלון בעיר. אגב לא ברור כמה ימים תשהה הקבוצה, כי אם תעלה לגמר תצטרך עוד יומיים עד לגמר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך