חנה גור הייתה עשרות מטרים מפיגוע הדקירה במוזיאון הלובר בפריז

הזמרת האשדודית חנה גור צריכה לקיים את "ברכת הגומל", לאחר שהייתה במרחק פסיעה ממקום פיגוע הדקירה בפריז. גור הייתה במוזיאון הלובר, כמה דקות לפני שמחבל חמוש במצ'טה הגיע למקום ופצע חייל צרפתי בראשו, תוך כדי שהוא קורא "אללה אכבר". גור אמרה לעיתון "המגזין": "קיבלתי מאות הודעות וטלפונים מחברים ומבני משפחה שידעו שאני באזור, הרגעתי אותם שהכל בסדר"
חנה גור

רגעים של אימה עברו על הזמרת האשדודית חנה גור בשישי החולף. היא אומנם לא ראתה ולא הבינה איזו דרמה מתחוללת במרחק של עשרות מטרים ממנה, אבל מהר מאוד עיכלה כי משהו רע מתרחש ממש לידה, מאחר וחיילים וכוחות ביטחון הגיעו בכוחות גדולים במיוחד ללב פריז.

אזרח מצרי עבדאללה אל-חממי (29), הגיע סמוך למוזיאון הלובר כשהוא נושא על גבו שני תיקי גב וניסה להיכנס לחנות המוזיאון. לפתע שלף המחבל המוסלמי מצ'טה צעק "אללה אכבר", תקף חייל ופצע אותו בראשו. חייל אחר ירה לעבר המחבל חמישה כדורים בבטנו ופצע אותו קשה. לא נמצאו פצצות או מטענים בציוד אותו נשא. החייל שנטרל את המחבל היה חלק מסיור של כוחות הביטחון הצרפתיים, המאבטחים מקומות מרכזיים בפריז מאז הטבח שביצעו מחבלים מוסלמים במערכת עיתון "שארלי הבדו" לפני כשנתיים. זמן קצר לפני שהגיע לזירת הפיגוע, צייץ המחבל בעמוד הטוויטר שלו: "מדוע אתם חוששים מקיומה של מדינת האסלאם? מפני שמדינת האסלאם מגינה על מקורותיה, על אדמתה ועל כבוד המוסלמים".

חנה גור, שפרצה לתודעה בעונה השלישית של "כוכב נולד", נסעה לטיול בפריז, ביקרה כבר ביום הראשון במוזיאון הלובר והחליטה לחזור למקום בשישי בבוקר, לאחר שהבינה כי לא הספיקה לראות את כל יצירות האמנות. חנה מתארת את מה שהתרחש: "חזרנו לבקר במוזיאון הלובר, זה היה ביקור קצר ויצאנו לאזור אחר המרוחק כמה עשרות מטרים מהמקום. תוך כמה דקות שמענו סירנות וכוחות ביטחון רבים מגיעים לכיוון הולבר. האזור היה כמרקחה והבנו שקורה משהו. חבר אוסטרי שלי שלח לי הודעה אם הכל בסדר, ולא הבנתי למה הוא מתכוון. הוא המשיך לכתוב לי שהיה פיגוע דקירה בכניסה ללובר. ברור שנכנסתי ללחץ ומיהרתי להתרחק מהמקום לכיוון המלון. בינתיים התחלתי לקבל מאות הודעות ושיחות טלפון מחברים ובני משפחה שידעו שאני באזור הפיגוע. מיהרתי לעלות פוסט בדף הפייסבוק שהכל בסדר, וישבתי בחדר במלון כדי להירגע. בערב יצאנו בחוץ והיו מאות שוטרים וחיילים בכל פינה. הם מפטרלים ללא הפסקה והעירנות שלהם מנעה אסון הרבה יותר גדול. בכל מקרה, לא ויתרתי על ביקור חוזר במוזיאון הלובר וביום ראשון היינו שם שוב. הכל עבר בשלום ב"ה. אני מאוד אוהבת את פריז ואפילו כתבתי שני שירים בביקור האחרון שלי במקום. כרגע אני בחופשה קצרה מהעבודה על הדיסק השני שלי, ואחזור להופיע ממש בקרוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך