קינדה נפצע וינוח גוטל וויגור אמורים לערוך בכורה ברבע הגמר

באשדוד אכזבה רבה לאחר ההפסד לרעננה, אבל כבר מתכוננים לרבע הגמר ברביעי (19.00, הי"א), מול בני יהודה. גדי קינדה נפצע בשריר התאומים, ינוח וישחק. בכורה צפויה גם לשחקני הרכש החדשים, החלוץ האוסטרי סנדרו גוטאל והקשר הברזילאי ויגור גם טום בן זקן צפוי לחזור. אוואט: "נאסוף את השחקנים לאחר ההפסד והפנים הם לכיוון בני יהודה ברביעי". מנגה חזר.
קינדה נפצע וינוח גוטל וויגור אמורים לערוך בכורה ברבע הגמר

באשדוד מאוכזבים מאוד מההפסד לרעננה. ההרגשה היא שהקבוצה הייתה ראויה לפחות לנקודה אם לא לשלוש ולבסוף "נעקצה, בדקה ה-90. אבל מתכוננים כבר הלאה, לקראת המשחק ברביעי (19.00, היא) ברבע גמר גביע המדינה, הראשון מבין שניים.

רוני אוואט המאמן אמר בסיום המשחק מול רעננה: "אנחנו מאוכזבים מאוד , הרגשת תסכול. הגענו למצבים והיינו ראויים ליותר. אבל עכשיו נאסוף את השחקנים ונסתכל הלאה לקראת המשחק ברביעי מול בני יהודה".

כמו שזה נראה החלוץ האוסטרי סנדרו גוטאל, יערוך את הופעת הבכורה שלו, בסגל או אפילו אולי בהרכב. דבר אחרד בטוח הוא יקבל דקות משחק ראשונות בקבוצה. גוטאל אמר לאחר הסיום מול רעננה: "אשחק כבר ברביעי". המנג'ר יוסי מזרחי שאיתר את השחקן בהחלט מצפה שיהפוך לחלוץ חוד מוביל במ.ס אשדוד.

מי שעוד אמור לקבל דקות משחק ראשונות, הוא הקשר הברזילאי ויגור, שכבר היה בסגל הקבוצה מול רעננה, אבל לא שיחק. הסיבה כמו עם גוטל, העובדה שלא שיחק זמן רב יחסית.

דקות של חרדה עברו על אנשי מ.ס, כשגדי קינדה נטש את המשחק. קינדה כזכור נפצע לתקופה ארוכה וחזר לאחר 3 וחצי חודשי פציעה. קינדה נפצע בשריר התאומים וינוח. קינדה: "אנוח אבל אשחק בגביע. יותר מידי זמן לא שיחקתי". גם טום בן זקן צפוי לחזור לעמדת המגן הימני, אם לא ברביעי אז מול הפועל ת"א בראשון.

אגב דולי מנגה שנעדר שבוע בגלל שאישור שהייתו בארץ פג, חזר בשני ארצה וכעת יוכל לקחת חלק באימוני הקבוצה וכנראה להיות בסגל מול בני יהודה ברביעי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך