חזרו ובגדול. 48:88 למכבי בן אשדוד על ראשל"צ

מכבי בן אשדוד חזרה לנצח ובגדול 48:88 על ראשל"צ בליגת העל. ניצחון ראשון לאחר ההפסד באירופה ובליגה לרמת חן. הזרה החדשה הייז עם 11 נקודות ג'ניפר פליישר שגם היא הצטרפה השבוע, הוסיפה 5 נקודות.
הזכייה הכי מתוקה שלה. שי דורון
הזכייה הכי מתוקה שלה. שי דורון (צילום: עודד קרני. באדיבות מנהלת ליגת העל)

הצעה לקבוצות ליגת העל. אל תמהרו להספיד את מכבי בן אשדוד אלופת המדינה. נכון, התקופה האחרונה לא הייתה מהטובות שלה, עם הדחה "מהיורוקאפ" והפסד בליגה לרמת חן, אבל אשדוד לא תוותר על הליגה. ראינו את זה מול ראשל"צ בחמישי בניצחון ענק 48:88.

לאשדוד נותרה למעשה רק הליגה והיא הולכת על התואר בכל הכח. שתי שחקניות חדשות היו במשחק בחמישי. הזרה טיפאני הייז שקלעה 11 נקודות ונראה כי הגיעה זרה טובה וג'ניפר פליישר, ששיחקה בעבר בקבוצה וחזרה לשחק לאח שנת היעדרות, עם 5 נקודות במשחק? בכלל 88 הנקודות התחלקו בין 8 שחקניות, כשבאשירה גרייבס קלעה 20.

הרבע הראשון עוד היה צמוד עם 14:20 לאשדוד. אבל ברבע השני ברחה אשדוד עם 13:24 ברבע וירדה למחצית בהפרש של 27:44. מי שחשב שאדוד תרגע ברבע השני טעה. אשדוד הגדילה את הפער ל-40:69 והמשחק היה גמור. בסיום 48:88. 8 נקודות בלבד של ראשל"צ ברבע האחרון, דבר המלמד  על עבודת הגנה מצוינת של אשדוד.

אז לא להתבלבל…הכי מסוכן זה אלופה שנלחמת על התואר…

קלעו לאשדוד: גרייבס 20, הייז ווילר 11 כ"א, לויצקי ופרסלי 10 כ"א, בן נון 9, דורון 7, פליישר ושפיר 5 כ"א 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך