תכירו את מסעדת נורדאו 24 – יוקרתית, בשרית וכשרה!

מסעדה בשרית, יוקרתית וכשרה מצטרפת לרחוב נורדאו ומציעה תפריט עשיר, איכותי ומגוון מול הים.
תכירו את מסעדת נורדאו 24 - יוקרתית, בשרית וכשרה!
נורדאו 24

העיר אשדוד ממשיכה להתמלא במקומות בילוי ורחוב 'נורדאו' השוכן מול חוף לידו קיבל לאחרונה שחקן חיזוק משמעותי במיוחד. לפני כחודש נפתחה מסעדת "נורדאו 24" אשר קרויה בדיוק על שם הכתובת בה היא נמצאת, מהלך שיווקי נבון שיסייע לכם לא להתבלבל בהגעה אל היעד.

"נורדאו 24" היא מסעדת קונספט בשרית וכשרה, המציעה תפריט עשיר ומגוון של מנות בשר יוקרתיות לצד תפריט משקאות אלכוהוליים. אין מדובר בעוד 'מסעדת שיפודים' בה תפתחו שולחן עם עשרות סוגי סלטים, אלא במסעדה איכותית בה כל מנה מוגשת בקפידה. המקום כולו משדר תל-אביביות ומציע מקומות ישיבה סביב שולחנות או על הבר. על הקירות ניתן לראות גזרי עיתונים ישנים לזכר מקס נורדאו עליו קרוי המקום, שהיה הוגה דעות, סופר ורופא ציוני.

מאחורי המקום עומדים שלושה שותפים עם חזון – האחים רון וקורל ברבי והשף הידוע מוטי סויסה, אשר מתהדר ברזומה של 15 שנים וניסיון עשיר מהמסעדות הנחשבות ביותר בארץ.  המקום מאכלס כ-100 סועדים וכעת נפתח לקהל הרחב בשעה 18:00. בעתיד הקרוב מספרים השותפים, הוא יפתח בשעות הצהריים המוקדמות ויציע ארוחות עסקיות במחירים שווים לכל כיס.

נורדאו 24
נורדאו 24

בין המנות השונות המוצעות בתפריט ניתן להזמין נורדאו רוסיני – אנטריקוט ביישון מקומי ומדליוני כבד אווז, צלויים ומוגשים על פלטה חמה, בליווי פטריות ערמונים ואספרגוס.

נורדאו רוסיני
נורדאו רוסיני

קורדון בלו – חזה עוף ממולא פטריות וחזה אווז, מתובל בשום ובזיליקום ברוטב חרדל דיז'ון, מוגש על מצע פירה.

קרדון בלו
קרדון בלו

קרפצ'יו בקר – קרפצ'יו מעגלה שמנה, מתובל בשמן זית, בלסמי, ממונדה ומלח גס שחור גרוס.

קרפצ'ו בקר
קרפצ'ו בקר

סביצ׳ה דג ים – קצוץ על הסכין בכבישה מהירה עם שמן זית ולימון בשלל פלפלים ובצל סגול, מוגש בתוך סלק אדום.

סביצ׳ה
סביצ׳ה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך