הגברים אצל מכבי ת"א הנשים אצל רמת חן

יום שני של כדורסל באשדוד. קבוצת הגברים תצא למשחק חוץ מול מכבי ת"א (18.30, מנורה מבטחים, ספורט 5), במשחק מקדים אם תרצו לחצי הגמר ב-13.2. לאשדוד 3 הפסדים רצופים. קבוצת הנשים תצא למשחק לא פחות קשה מבחינתה מול מכבי רמת חן (18.10, זיסמן). אצל הנשים אמורה לערוך את הופעת הבכורה טיפאני הייס.
כדורסל אש
ערב הכדורסל של אשדוד

יום שני של כדורסל באשדוד. יום שני של שני משחיקם קשים מאוד לקבוצות בליגת העל בכדורסל, לקבוצת הגברים של מכבי אשדוד/באר טוביה וקבוצת הנשים של מכבי בן אשדוד.

קבוצת הגברים של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, תצא למשחק חוץ קשה בהיכל "מנורה מבטחים" (18.30, ספורט 5) מול מכבי ת"א. ת"א מוליכה את טבלת הליגה ואף פעם לא קל לשחק נגדה, בבית ובחוץ. אגב ב-13.2 ייפגשו שתי הקבוצות למשחק חצי גמר גביע המדינה והמשחק הזה הוא מעין קדימון למשחק בגביע.

אבל לפני זה לאשדוד כאבי ראש לא קטנים. אשדוד כבר עם 3 משחקי ליגה רצופים בה היא מפסידה. אם היא לא תעבור את מכבי ת"א זה יהיה משחקה הרביעי ברציפות בו היא מפסידה וזה יסבך אותה בתחתית, שגם כך ממילא מצבה לא טוב.

קבוצת הנשים של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, תצא גם היא אחרי ההדחה "מהיורוקאפ" למשחק אולי הקשה ביותר שלה. "משחק עונה", מול מכבי רמת חן יריבתה הישירה על תואר האליפות. אגב זה התואר היחידי שנותר לאשדוד מבין 3. אשדוד הודחה מהיורוקאפ ומהגביע ולכן נותרה רק הליגה. הקבוצה התחזקה לאחרונה בשחקנית טיפאני הייס והיא אומרה לקבל דקות ראשונות במדי הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך