חולון בלהות. אשדוד/באר טוביה נוצחה בבית 90:68 על ידי חולון

מכבי אשדוד/באר טוביה הפסידה לחולון בבית 90:68, במשחק חלש שלה, אבל כבר בחמישי יש לה את ירושלים על הראש ובשני את מכבי ת"א, שתיהן בחוץ. משחקים לא פשוטים בלשון המעטה. למזלה של אשדוד גם קבוצות התחתית האחרות של גלבוע/גליל וקרית-גת נוצחו במחזור הזה. אשדוד חייבת ניצחון. האם תשיג את זה במלחה או בנוקיה? אם לשפוט לפי המשחק מול חולון, זה יהיה קשה מאוד.
חולון מנצחת

במכבי אשדוד/באר טוביה מאוד רצו לנצח את המשחק מול חולון בבית. ידעו שם ששני משחקי החוץ שמחכים להם מול ירושלים בחמישי ומול מכבי ת"א בשני, הם משחקים שיהיה קשה להשיג בהם ניצחון. אבל זה לא עבד. באחד המשחקים הפחות טובים של הקבוצה, המשחק נגמר כבר במחצית. רצו לנצח את חולון, סיימו עם חולון בלהות. אשדוד מסתבכת בתחתית. למזלה גם קרית-גת וגם גלבוע/גליל יריבותיה לתחתית נוצחו במחזור הזה.

סיימון פתח וקלע 8 נקודות תוך 4 דקות, אבל בל ואטקינס מצידם העניקו לחולון יתרון 12:14. ווייאט והרוש צלפו ועם נקודות של צ'וברביץ' שעלה טוב מהספסל קבעו 19:25 ובסיום הרבע הראשון, 19:29. סיימון הגיע ל-15 נקודות אישיות עם שלשה והוריד ל-33:27 .  צ'וברביץ' הוסיף דאנק ושלשה של בל הגדילה בחזרה לדו-ספרתי, 29:40.  יבזורי עם 5 נקודות רצופות הגדיל את היתרון ל-33:47. יואינג רק צימק בשלשה, אבל חולון הרגישה בבית וירדה עם 39:57 בהפסקה.

סימון רק מנסה. (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)
סימון רק מנסה. (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

ברבע השלישי אשדוד הייתה אגריסיבית והפער ירד ל-57:46. אבל צ'וברביץ' בשני מהלכים שהעלה שוב ל- 46:61. אטקינס העלה את היתרון מעל 20 וסל של סיימון צימק ל-71:52. ברבע האחרון כהן קלע נקודות ראשונות, ללמד על מצבה של אשדוד שעוד ניסתה לחזור למשחק, והתקרבה עד 66:77, שלוש דקות לסיום. בל האורח קלע  שלשה חשובה ומכאן אשדוד כבר לא חזרה. זה נגמר – 68:90.

קלעו לאשדוד: סימון 26, קארמייקל 14, זיו ויואינג 9 כ"א, אריאל 5, כהן 3, נואלס 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך