אשדוד רוצה לברוח מהתחתית חולון רוצה להצמד לצמרת

ביום שני (19.25, הקריה), תגיע קבוצת הצמרת של חולון למשחק חוץ מול מכבי אשדוד/באר טוביה. אשדוד חייבת ניצחון בכדי לברוח מהתחתית. חולון רוצה לנצח בכדי להצמד לחבורת הצמרת. דקות ראשונות צפויות לטישמן שחוזר מפציעה. טפירו: "מקווה שהקהל ידחוף אותנו לניצחון".
אריאל מוסיף עוד 2 נקודות
אריאל מוסיף עוד 2 נקודות (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

צמרת או תחתית. זו השאלה שתיפתר בסיום המשחק בין מכבי אשדוד/באר טוביה לבין חולון. ניצחון של אשדוד ירחיק אותה מהתחתית ומנגד ניצחון של חולון יביא אותה שוב לרביעיית הצמרת.

סיפור המשחק הוא גם הסיפור העונה של מכבי אשדוד/באר טוביה. אשדוד שוב מוצאת עצמה מנסה לברוח מהתחתית. אומנם היא רחוקה כרגע מספיק נקודות מגליל עליון וקרית-גת, אבל היא מאוד רוצה לנצח ולהתרחק עוד יותר מהמקום ממנו יורדים. לכן היא חייבת ניצחון.

כמו שזה נראה אמורות להיות דקות ראשונות לנמרוד טישמן שחזר מפציעה. טישמן שחתם באשדוד נפצע בפתיחת העונה ומאז לא ראה "פרקט" ולא ראה משחק. עכשיו הוא עשוי לקבל דקות במשחק מול חולון וזה טוב לשחקן ובוודאי לקבוצה, שרצתה אותו מאוד ולכן החתימה אותו

בקבוצה יחפשו שחקן ישראלי בתפקיד גארד או גבוה, בכדי לחזק את הסגל. המאמן אמיר טפירו אישר אתמול כי למרות שכרגע נראית מצבת הזרים סגורה מחפשים עדיין שחקן ישראלי נוסף.

מאיר טפירו: "קבוצה טובה שהתחזקה מצמרת הליגה, אנחנו משחקים בבית ואנחנו בגרף התקדמות עם השחקנים החדשים. מקווה שהקהל יבוא וידחוף אותנו לכדורסל טוב ולניצחון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך