טרגדיה קשה בארה"ב: תושבת אשדוד נהרגה בתאונה מחרידה

שירלי ראסל ישראלית תושבת אשדוד המתגוררת במיאמי נהרגה בסוף השבוע האחרון בתאונה מחרידה לאחר שמשאית פגעה ברכבה
טרגדיה קשה בארה"ב: תושבת אשדוד נהרגה בתאונה מחרידה

טרגדיה קשה התרחשה במאימי שבארה"ב, לאחר ש-שירלי ראסל בת ה- 37 נהרגה בתאונת דרכים קטלנית בארה"ב, שירלי היא ישראלית ותושבת אשדוד בעברה, ואפילו דמות מוכרת מאוד בעיר, היא חייה בשנים האחרונות בארה"ב.

התאונה הקטלנית בה נהרגה שירלי התרחשה ביום חמישי האחרון, כאשר שירלי נהגה ברכבה אל מחוץ לעיר בה התגוררה ומשאית שנסעה בנתיב אחר סטתה ממסלולה ופגעה בעוצמה ברכבה של שירלי, שנהרגה במקום.

אחותה של שירלי – הילה אוחיון, היא ג"כ תושבת אשדוד שהייתה באותה העת במיאמי, תכננה לעלות עם אחותה לנסיעה הזו, ובדקות האחרונות לפני הנסיעה התחרטה ובעצם נצלה בנס.

הילה כתבה בדף הפייסבוק שלה על הטרגדיה הקשה "לא הרבה יודעים אבל הייתי אמורה להיות ברכב הזה איתך, פעמיים דחיתי את הטיסה לארץ כי משהו לא הסתדר לי בראש עם המעבר לווגאס והנסיעה הזו. אני לא אסלח לעצמי לעולם שנפרדנו כך. תמיד ידעתי שיש לי אחות חזקה ומדהימה. מעולם לא תיארתי לעצמי שכל כך הרבה אנשים מכירים אותך ואוהבים אותך, השארת את מיאמי מוכת הלם. הטלפון שלי לא מפסיק לצלצל. תודה שנתת לי ליהנות מהרגעים האחרונים שלך, ותסלחי לי אחותי בבקשה תסלחי לי שלא הייתי שם איתך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך