לימודים, עבודה – מה מתאים לי?

בתרבויות עתיקות רבות מייחסים משמעות רבה, ואף מכריעה למספרים. בדרך כלל, המספרים 1 עד 9 מייצגים תכונות ומהויות הקיימות במציאות בכלל, ובבני אדם בפרט. כל אדם מקיים בו תכונות של כמה מספרים, אותם הוא יכול למצוא ביום הלידה שלו, בחודש שבו נולד, בשנת הולדתו, בסיכום תאריך הלידה שלו, ובשמו הפרטי. כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
כותבת באשדוד אונליין

כמו באסטרולוגיה, גם בנומרולוגיה יש חשיבות ליום הלידה שלכם, ואם להיות ממש ספציפיים אז היום הזה מייצג את הפן המקצועי, את העוצמה שדרכה אנחנו שואפים לבטא את ההישגיות שלנו. כך למשל אתם יכולים לברר לאיזו קריירה נועדתם, או לפחות לקבל מושג כללי על הכישורים שלכם. יום הלידה מייצג את "המתנה", העוצמה דרכה אנו רוצים לבטא עצמנו. ולכן, יום ההולדת הוא מרכיב חשוב בבחירת השכלה ומקצוע.

בחירת מקצוע היא לא עניין פשוט. אם אתם צעירים, לפני לימודי מקצוע או אבחון מקצועי, אתם בטח מתלבטים. אבל ההתלבטות על בחירת מקצוע יכולה להופיע גם בהמשך, גם אחרי שנים של עבודה במקצוע שלכם. שינויים בחיים קורים כל הזמן. לא פעם, שלב אמצע החיים מזמן לנו התלבטות מקצועית מחודשת. האם המקצוע שבחרתם לפני עשר או עשרים שנה עדיין מתאים לכם? האם עבודתכם גורמת לכם אושר וסיפוק? האם במקצוע הזה נועדתם לעסוק? נומרולוג יכול לומר לכם מה החזקות שלכם ובאיזה תחום מקצועי תמקסמו את הכישורים שלכם ולכוון אתכם אל נתיב מקצועי שימלא אתכם סיפוק. קבלת ההחלטה לבחור מקצוע מסוים היא אחת ההחלטות החשובות בחיים ומהווה את האבן דרך הראשונה בבניית מסלול קריירה. לעיתים רחוקות ברור לנו עוד מגיל צעיר מה נרצה לעשות כשנגדל, אולם בפועל רק אחוז קטן מהאוכלוסייה מגלים נטיות מקצועיות מובהקות מגיל צעיר כגון: חשיבה מתמטית מפותחת, כשרון ציור מזהיר ועוד. רוב האנשים מוצאים את עצמם מתלבטים בין כמה אלטרנטיבות ובוחרים בסופו של דבר במקצוע שלא תמיד משקף את נטייתם הטבעית אלא יותר בשל שיקולים לוגיים: ביקוש למקצוע, פוטנציאל קידום והשתכרות ועוד.

אחוז גבוה מסטודנטים נושרים במהלך השנה הראשונה או בסיומה, חלקם מחליפים לתחום אחר, וחלק עוזבים לגמרי את לימודים. אני שואלת את עצמי איך אנשים משקיעים אלפי שקלים על השנה הזו, בנוסף להשקעה בשיפור ציוני תעודת הבגרות, בפסיכומטרי וכדומה אבל לא משקיעים מספיק בהחלטה של מה ללמוד. ייעוץ נומרולוגי כללי וקבלי יכול להאיר את עיניכם. התאריך בו נולדתם בצירוף שמכם הוא קוד שיוצר את מפת הדרכים האישית שלכם, את יכולתכם, תכונות אופי בולטות והזדמנויות שצופן העתיד. בעזרת מפה נומרולוגית מקיפה תדעו מהם התרחישים שצופנים עבורכם המספרים כמו כן לפרוס בפניך את הפתרונות האידיאלים והטובים ביותר עבורך כל זה בלי לשכוח את העיתוי בו נמצא האדם. בהצלחה.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך