זכייה בגמר שווה לשחקני אשדוד/באר טוביה כ-350 אלף שקלים

כמה שווה לשחקני אשדוד/באר טוביה, עלייה לגמר וכמה זכייה בגביע המדינה בכדורסל? ב-13.2 תשחק קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה מול מכבי ת"א, בארנה. ניצחון יעניק לשחקנים סך כולל של 100 אלף שקלים לכל שחקני הקבוצה. אבל עלייה לגמר תוסיף להם עוד 250 אלף שקלים שיחולקו על פי חוזיהם. אגב אם הקבוצה תעלה לגמר היא תקבל מענק מהעירייה בסך 250 אלף שקלים, ואם תזכה בגביע, כחצי מיליון שקלים. שווה. נועם לייש עזב לקרית גת.

ב-13.2 תשחק קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א, בארנה בירושלים. מעבר לעניין הספורטיבי הרב, שבו כל שחקן וכל קבוצה רוצות לעלות לגמר, יש תמיד עוד עניין, הכלכלי. אז כמה שווה לשחקני ומאמני הקבוצה עלייה לגמר וכמה הגביע עצמו.

עלייה לגמר, שמשמעותה ניצחון יוקרתי על מכבי ת"א, תעניק לשחקני אשדוד 100 אלף שקלים בחוזיהם. סכום נאה, אבל עדיין אגב רחוק מזה שקיבלו השחקנים בעונה שעברה, בערך כפול. לעומת זאת עלייה לגמר תביא להם עוד 250 אלף שקלים, על פי המענק שכל אחד סיכם לפני תחילת העונה. מעבר לעובדה שהקבוצה תניף גביע, הרי שהשחקנים יכניסו עוד שטרות לבנק. לא רע בכלל.

ומה עם הקבוצה עצמה. ובכן אם הקבוצה תעלה לגמר היא תקבל כ-10 אחוזים מהתקציב שהעירייה תומכת, כמו שנותנים בכל עונה על עלייה לגמר, שזה במילים אחרות כ-250 אלף שקלים. זכייה בגמר, תהיה היסטוריה, אבל תהיה גם כדאית מבחינה כלכלית כ-חצי מיליון שקליםף 20 אחוזים,  תוספת לתקציב הקבוצה מהעירייה.

בנושא אחר, נועם לייש, שחקנה של הקבוצה, חתם בקרית גת, יריבתה של אשדוד לתחתית. לייש רצה עוד דקות משחק ולכן העדיף לעזוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך