השחקן האשדודי עופר חיון יככב בסדרה "פול מון"

גאווה מקומית: השחקן האשדודי עופר חיון ממשיך לקצור הצלחות ותפקידים נחשקים ובקרוב יככב על המסכים בדרמה היומית החדשה של הוט "פול מון"

השחקן האשדודי המצליח עופר חיון ממשיך לעשות חיל וישתתף בקרוב בדרמה היומית החדשה של הוט הנקראת "פול מון".
הסדרה החדשה אשר תחל ביום ראשון ה-5/2 בהוט בידור ישראלי, עוסקת בחייהם של ישראלים המתגוררים בתאילנד ובה הוא יככב לצד רוסלנה רודינה, תומר קאפון, און רפאלי, יובל שרף, אלישע בנאי ועוד.

חיון בן ה-34, בוגר תואר ראשון בניהול ותקשורת באוניברסיטה הפתוחה, החל להתפרסם בשנת 2007 ושיחק כבר בלא מעט הצלחות ישראליות, בהם: המחזה "טלמכוס קליי", הסרטים "ציון ואחיו", "עדות" ו"אודם". בשנת 2012 לקח חלק בעונה השנייה של הסדרה "ילדי ראש הממשלה" ובסדרה "אופריה". כשנה לאחר מכן שיחק בסרט "בננות", השתתף במחזה "שלושת המוסקטרים" וכמובן שיחק בסדרה המצליחה של ערוץ 2 "להיות איתה" לצד אביב אלוש ורותם סלע. לפני כשנתיים השתתף בקומדיה הקולנועית "איביזה" ובשנה שעברה לקח חלק בסרט המצליח "הלהקה האחרונה בלבנון" בו גילם את אחד מהתפקידים הראשיים.

כיום, מלבד עבודתו הרבה בצילומים לתוכניות השונות ותפיסת מעמדו כאחד השחקנים העסוקים של השנים האחרונות, מלמד עופר סדנאות משחק של 24 מפגשים באשדוד בהן הוא מעביר את הידע הרב שצבר אל דור העתיד.

vds

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך