אוהדי מכבי אשדוד/באר טוביה ישבו בשערים 10-11 בחצי הגמר

4 הקבוצות שעלו לחצי גמר גביע המדינה, סיכמו בניהן את סדר הישיבה של הקהל צבע החולצות ועוד. אוהדי אשדוד יישבו בשערים 10-11 (ניתן לראות באיור המצורף), ב"ארנה" בירושלים. אגב בדבר אחד אשדוד כבר ניצחה היא תלבש צהוב לא מכבי ת"א.

ב-13.2 תשחק מכבי אשדוד/באר טוביה בחצי גמר גביע המדינה, מול מכבי ת"א, בארנה בירושלים. ל"אשדוד אונליין" הגיעו פרטים שיעניינו את אוהדי הקבוצה, לקראת המשחק.

אוהדי אשדוד/באר טוביה, כך נקבע בפגישה בין 4 הקבוצות שעלו לפיינל פור, אשדוד, ירושלים, מכבי ת"א וחולון, יישבו בשערים 10-11, בארנה. (מצורף איור). באשדוד רצו את האוהדים מאחורי הספסל שלהם, אבל לא הצליחו להשיג זאת.

מה שכן הצליחו באשדוד להשיג וזה ניצחון לא קטן, היא העובדה שהקבוצה תשחק בצהוב ולא מכבי ת"א. אשדוד הוגרלה ראשונה ולכן היא "כאילו" המארחת והיא תשחק בצבעים שלה. זה אולי ישמח את אוהדי הקבוצה. אגב אשדוד ומכבי ת"א, יהיו המשחק הראשון מבין שני המשחקים (18.45).

דבר אחד שרוב הקבוצות לא אהבו ועוד נשמע עליו, הוא מחיר אימון נוסף. לכל קבוצה מגיעים שני אימונים, אחד בבוקר ואחד בערב שלפני. כל קבוצה שרוצה להוסיף אימון, כנהוג צריכה לשלם. בשנה שעברה דרשו מאשדוד 1370 ב"נוקיה" לאימון נוסף והיא שילמה השנה בארנה דורשים מהקבוצות סכום של 10530 שקלים!! שהקבוצות מסרבות לשלם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך