אפס משלוש. עוד הפסד בסיבוב השלישי, הפעם למכבי ת"א 91:72

משברון? כמו שמכנה את זה צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה, או משבר? בכל מקרה אשדוד עם הפסד שלישי ברציפות בסיבוב השלישי, הפעם מול מכבי ת"א 91:72. במחצית הראשונה אשדוד עוד הייתה במשחק, במחצית השנייה, נעלמה, למרות הצטיינותם של תומאס וגארט. במחזור הבא תגיע אילת לאשדוד. אשדוד חייבת לנצח, או שהפליאוף העליון יתרחק. שרף : "אנחנו בדרך לצאת מזה".

צביקה שרף קורא לזה משברון. אנחנו חוששים שזה משבר. 3 משחקים שהקבוצה לא מצליחה לנצח בסיבוב השלישי והפליאוף מתרחק. אשדוד אולי הייתה עוד במחצית הראשונה, אבל בשנייה כבר לא ראינו אותה במשחק מול מכבי ת"א, שנגמר בקלות רבה מידי 91:72 למכבי ת"א. במחזור הבא יש לאשדוד את אילת בבית, היא חייבת לנצח, אחרת הפליאוף העליון בסכנה. סכנה גדולה.

בדיוק כמו במפגש בסיבוב השני, אשדוד פתחה מצוין, קלעה את 6 הנקודות הראשונות ושלחה את המארחים לפסק זמן מוקדם בפיגור 10:2 אחרי ליי אפ של גארט במשחק המעבר. אוחיון קלע שלשה שהעירה את ההיכל ופולו דאנק של רנדל הוריד ל-12:8. תומאס עבד קשה בצבע וקלע את 4 זריקותיו הראשונות מהשדה, אבל פרט אליו האורחים התקשו מאוד בהתקפה ומקל שעלה מהספסל הפך ל-13:14. סולומון הפך בחזרה בסל ראשון וגארט חתם את הרבע הראשון ביתרון 14:17.

פאול וסל של בנדר ודאנק של שגב אחרי חטיפה העבירו את המומנטום ואת ההולכה ומקל השלים ריצת 0:7, 17:21. תומאס הגיע ל-16 נקודות בלי החטאה מהשדה ויחד עם סוואן שהתעורר דאג ליתרון 29:33, אבל אשדוד התמלאה בעבירות, התקשתה מול האגרסיביות של הצהובים בהגנה וראתה אוחיון ומקל מובילים ריצת 0:10. סוואן קטע את הבצורת בסל וירטואוזי ו-וורקמן בתיקון בריבאונד התקפה צימק ל-39:37 במחצית.

סוואן עוד החזיר את היתרון בשלשה, אבל מקל בדקות נהדרות העלה את הצהובים ל-42:48. ת"א שיפרה את האחוזים מבחוץ ושלשות של מקל, בנדר ופניני פתחו יתרון שיא, 46:57. תומאס חטף מכה בצלעות וירד, סוואן השתולל עם זריקות רעות מבחוץ והנדריקס הגדיל ל-48:61. גארט ותומאס שחזר עשו מאמצים גדולים לצמק והורידו ל-63:52 בתום רבע נהדר של המארחים.

ת"א המשיכה לשמור חזק ואופייבו בשש נקודות רצופות כולל דאנק גדול במתפרצת קבע 54:71. אופייבו המשיך לחגוג והעלה את הפער לראשונה ל-20 הפרש, 55:75. שולדבראנד עוד הוריד ל-15 וגרם לטבק לבקש פסק זמן, אבל מקל בבק-דור יפה ויבזורי בשלשה הבהירו שהמשחק הזה כבר סגור. גארט שיפר סטטיסטיקות עד לסיום, מקל המשיך בחגיגה ושגב הוסיף דאנקים לסרטון ההיילייטס. תומאס קבע את תוצאת המשחק מהקו, 91:72.

צביקה שרף : סוף רבע שלישי וברבע הרביעי קצת התפרקנו. ראיתי דברים שלא ראיתי בשבועיים שלושה האחרונים שמראים שאנחנו יוצאים מזה. השחקנים היו צריכים לקחת את דקות המשחק, יש משחקים מסוימים ששחקנים מסוימים לא באים לידי ביטוי. אנחנו במשברון קטן. היום התחלנו לצאת ממנו. כל משחק בליגה אתה יכול לנצח ולהפסיד. אנחנו צריכים לעשות את זה טוב יותר".

מכבי אשדוד/באר טוביה: תומאס 25 (16 במחצית, 9-13 מהשדה, 6-10 מהקו), גארט 23 (40 דקות, 4 אסיסטים, 4 איבודים), סוואן 15 (3-10 לשלוש, 4 אסיסטים), וורקמן 4 (7 ריבאונדים), שולדבראנד 3, סולומון 2. כן שותפו: שרון, אורלנד, הול והומאן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך