4 רעיונות למסיבה ביתית בחורף

מזג האוויר בחוץ מתקרר, אבל זו לא סיבה לוותר על מפגש עם החברים. הדרך הכי טובה לעשות זאת בחורף היא להזמין אותם הבית ולדאוג לארוחת טעימות, ערב גבינות ויין, צפייה משותפת במשחק כדורגל או מסיבה סוערת עד השעות הקטנות של הלילה. איך עושים את בצורה נכונה? הנה הפרטים המלאים
4 רעיונות למסיבה ביתית בחורף

מסיבה ביתית היא בהחלט הדרך הטובה ביותר לעבור בשלום את החורף. למרות שמזג האוויר בחוץ נוטה להתקרר, אף אחד לא אוהב לוותר על המפגש השבועי שלו עם החברים. השאלה היא כיצד עושים זאת בצורה נכונה ואיזה אפשרויות יש על הפרק. הנה כמה הצעות:

  1. ארוחת טעימות

רוצים להרגיש כמו מאסטר שף ליום אחד? בחרו בקפידה 2-4 חברים, הזמינו אותם לארוחת טעימות ובנו תפריט קולינרי יצירתי. הביאו לידי ביטוי את כל היכולות שלכם במטבח או בקשו עזרה מבני משפחה.

הכינו ארוחת טעימות שמתכתבת עם מזג האוויר והגישו מרק למנה ראשונה, בשר או דגים למנה עיקרית וסופלה שוקולד חם לקינוח. ארוחת טעימות תשאיר את החברים עם טעם של עוד ותגרום לכם תחושה אדירה של סיפוק.

  1. ערב גבינות ויין

במידה ואתם רוצים להזמין חברים אבל לא מתחשק לכם להשקיע, תוכלו להסתפק בערב גבינות ויין. כאן התנאי היחיד לערב מוצלח הוא בחירה נכונה של חומרי הגלם. אפשר לרכוש את הגבינות והיין לבד או לבקש מכל חבר להביא איתו פריט מסוים.

השקיעו בגבינות איכותיות והתאימו לכל אחת מהן בקבוק יין לבן או אדום. הגישו את הגבינות והיין בהדרגה, הכניסו את החברים לאווירה הנכונה עם מוזיקת רקע מרגישה והקדישו את הערב לשיחות קלילות והחלפת רשמים.

  1. צפייה משותפת במשחק כדורגל

צפייה משותפת בטלוויזיה היא אירוע חברתי שמתאים מאוד לתקופת החורף. מלבד העובדה שאין לכם מה לחפש מחוץ לבית, בתקופה הקרובה יש הרבה אירועי ספורט מיוחדים.

כל הליגות הגדולות מגיעות לשיא ותוכלו לראות שיאים נשברים בכדורגל מקומי ועולמי, פוטבול אמריקאי, כדורסל אירופאי ועוד. חוץ מזה, היתרון של צפייה משותפת במשחק כדורגל הוא שלא צריך יותר מאשר שישיית גולדסטאר ועוד כמה נשנושים.

  1. מסיבת ריקודים!

האירוע החברתי האולטימטיבי הוא מסיבת ריקודים. אם בא לכם להקדיש את הבית לאירוע מן הסוג הזה, תגלו התלהבות ושיתוף פעולה מכל החברים. בחרו תאריך מתאים שבו ניתן להשמיע מוזיקה עד השעות הקטנות של הלילה, או העבירו את האירוע למסיבת צהריים ביום שישי או שבת.

בקשו אישורי הגעה מהאורחים וכך תוכלו לדאוג שיהיה מספיק אלכוהול ואוכל לכולם. הציעו לאחד החברים לתפקד בתור תקליטן ואל תשכחו לשמור על איזון בין גברים ונשים. מסיבת ריקודים תעזור לכם לעבור את החורף הקרוב בשלום ותכין אתכם לקיץ שיגיע מהר יותר ממה שאתם חושבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך